ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینستاگرام آرش برهانی برای یک دوست قدیمی



  آرش برهآنی با حسن رودباریان در تیم پاس هم تیمی بوده است و بعد از آن هم رفاقتشان ادامه داشته تا این که رودباریان برای زندگی به خارج از کشور می رود، حالا برهانی دلتنگ رفیق قدیمی خود است .

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال

 اخبار ورزشی  - شفقنا


ویدیو مرتبط :
آرش برهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی جدید بارسا را بیشتر بشناسیم؛ تیتو ویلانووا، دوست قدیمی پپ



سرمربی جدید بارسا را بیشتر بشناسیم؛ تیتو ویلانووا، دوست قدیمی پپ

امروز باشگاه بارسلونا در عین شگفتی اعلام کرد که این مربی 42 ساله از فصل آینده جانشین گواردیولا که امروز به طور رسمی جدایی اش از باشگاه کاتالانی در پایان فصل را اعلام کرد، خواهد شد.

 

 یوگرافی تیتو ویلانووا,بیوگرافی سرمربی جدید بارسلونا

 

سایت گل- علی رغم موفقیت ها و رکوردشکنی های بارسا زیر نظر پپ گواردیولا در طول 4 سال گذشته و کسب 13 جام مختلف و نمایش های پرشوری که این تیم ارائه داد، تیتو ویلانووا، کمک مربی کاتالان ها، کمتر در مرکز توجهات قرار داشت.

تا اینکه امروز باشگاه بارسلونا در عین شگفتی اعلام کرد که این مربی 42 ساله از فصل آینده جانشین گواردیولا که امروز به طور رسمی جدایی اش از باشگاه کاتالانی در پایان فصل را اعلام کرد، خواهد شد.

 

تیتو ویلانووا که در سال 1969 در بیکایره د ایمپوردا، یکی از مناطق ایالت کاتالان به دنبال آمد، همواره رابطه نزدیکی با گواردیولا داشت. این دو در دهه 1980 در لاماسیا در کنار هم رشد کردند اما در حالی که گواردیولا به یکی از ستاره های تیم رویایی کرویف تبدیل شد و با این تیم در طول 11 سال، 6 قهرمانی در لالیگا و جام در جام اروپا به دست آورد، ویلانووا تنها دو سال برای بارسای بی بازی کرد.

 

او دوران بازی اش را در تیم هایی مانند فیگرسه، سلتا، مایورکا، ییدا، ال چه و گرامنت سپری کرد و در سال 2002 از دنیای فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

 

تیتو سپس وارد دنیال مربیگری شد. تنها تجربه او به عنوان مدیر ورزشی در فصل 07-2006 در ترراسا، باشگاهی در دسته سوم اسپانیا، رقم خورد. او در سال 2007 به بارسا برگشت و دستیار گواردیولا در تیم بارسلونای بی شد./گل