ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینزاگی: دوست دارم در میلان بمانم


سرمربی میلان با وجود شکست برابر فیورنتینا از عملکرد شاگردانش راضی است. او می‌گوید اصلا احساس آشفتگی نمی‌کند و دوست دارد که در میلان به کار خود ادامه دهد.

خبرگزاری ایسنا: در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری A میلان در خانه فیورنتینا به میدان رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید تا تیره‌روزیهای روسونری با اینزاگی هم ادامه یابد.

در این دیدار ابتدا میلان در دقیقه 58 توسط مایتا دیسترو به گل رسید و در آستانه پیروزی در این دیدار قرار گرفت اما شاگردان مونتلا جوان توانستند با دو گلی که گونسالو رودریگس در دقیقه 83 و خواکین در دقیقه 88 به ثمر رساندند سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان که خطر اخراج را به شدت احساس می‌کند بر این باور است که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بود. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: میلان در این دیدار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. از عملکرد بازیکنان در میدان راضی هستم اما متاسفم که در نهایت بازی با این نتیجه به پایان رسید. حتی تساوی در این دیدار برای ما ناراحت کننده بود چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم.

او ادامه داد: اصلا احساس نگرانی و آشفتگی نمی‌کنم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما دراماتیک باختیم. به هر حال این فوتبال است و احتمال هر اتفاقی در آن وجود دارد. من فقط به نتیجه نگاه نمی کنم بلکه عملکرد بازیکنان را هم می‌سنجم. از عملکرد شاگردانم در این دیدار راضی هستم اما از نتیجه نه.

میلان با این شکستی که به دست آورد از تیم‌های بالانشین جدول فاصله گرفت و این باعث شده تا زمزمه‌هایی درباره اخراج اینزاگی به گوش برسد. این مربی جوان درباره شرایط کنونی خود با روسونری گفت: اصلا احساس نگرانی نمی‌کنم چرا که هنوز با میلان قرارداد دارم. دوست دارم در این تیم باقی بمانم اما همه چیز به باشگاه بستگی دارد. اگر آنها دوست داشته باشند که من از تیم بروم خواهم رفت و دنبال مربیگری در تیم دیگری خواهم بود. من یک بازیکن حرفه‌ای بوده‌ام و چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. در هر حالتی من میلان را دوست دارم و امیدوارم که بتوانم به این تیم به کار خود ادامه دهم.

میلان با این شکست 35 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد تا حتی کسب سهمیه لیگ اروپا برای این تیم سخت شود.


ویدیو مرتبط :
دو گل پیپو اینزاگی در تمرینات میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم



آخرین وضعیت جوادنکونام,تیم جدید نکونام,پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به جواد نکونام
نکونام: دوست دارم در استقلال بمانم/ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم

جواد نکونام می‌گوید دوست دارد در استقلال بماند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با وضعیتی پیچیده و مبهم از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: دوست دارم در استقلال بمانم. این چیزی است که بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تاکید می‌کنم.

نکونام افزود: من مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و طبق قولی که فتح‌الله‌زاده داده امیدوارم تا 48 ساعت آینده مشکلم حل شود و بتوانم در تمرین استقلال شرکت کنم.
به گزارش ایسنا، نکونام به غیر از استقلال با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه تراکتورسازی هم روبه‌رو شده است./ایسنا