ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینجا محل تیم ملی ایران است ؛ لطفا وارد نشوید!



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

 اخبار ورزشی  -  اینجا محل تیم ملی ایران است ؛ لطفا وارد نشوید!

 مشکلات کمپ تیم ملی فوتبال ایران در استرالیا همچنان ادامه دارد و انتقاد ها به محل اقامت تیم ملی بی پایان است.

خبرورزشی نوشت: دیروز یکی از پزشکان ایرانی مقیم استرالیا توسط واسطه‌ای تماس گرفت و گفت من حاضرم هزینه اقامت آبرومند تیم‌ملی ایران در استرالیا را بدهم. اتفاقاتی که در این چند روز افتاده اصلاً در‌ شأن تیم‌ملی کشورم نیست. متأسفم که مسئولان به فکر آبروی تیم‌ملی نیستند...

محض اطلاع مردم باید بگوییم تیم‌ملی در یك متل معمولی اقامت دارد كه اصلاً 5 ستاره نیست. محل تمرین تیم‌ملی هم وسط یك پارك است. جایی كه شهروندان برای تفریح و ورزش و استراحت از آن استفاده می‌كنند و برای آنكه كسی وارد محل تمرین تیم‌ملی نشود، حصار كشیده‌اند و روی تابلو نوشته‌اند وارد نشوید!


آدم‌های بی‌سوادی كه دشمن كروش بودند و برای كروش، تیم‌ملی را می‌زدند، انتقاد داشتند كه چرا محل كمپ تیم‌ملی را باید كروش تعیین كند. او به محض آنكه تیم‌ملی مجوز حضور در جام‌جهانی‌ را گرفت به برزیل رفت.

 

یك سال مانده به جام جهانی، كمپ كورینتیانس را برای ما رزرو كرد. محلی بسیار آبرومند و البته با قراردادی مناسب از نظر هزینه. همه به اینكه كروش محل كمپ را گرفته، انتقاد داشتند. حالا كروش دخالتی در محل اقامت و تمرین تیم‌ملی نداشت. محل اقامت و تمرین استرالیا همان هزینه‌ای را برای ما داشت كه برای برزیل پرداخت كردیم اما یك دهم كیفیت آنجا را هم ندارد. مقصر كیست؟ منتقدان كروش و تیم‌ملی جواب بدهند كه‌ شأن تیم‌ملی در برزیل رعایت شد یا در استرالیا؟ آیا كسی هست برای شكسته شدن‌ شأن تیم‌ملی و بازیكنانش جواب بدهد؟ در روزهایی كه همه تیم‌ها محرمانه تمرین می‌كنند، آیا تیم‌ملی باید در برابر چشم هزاران نفر و میان پارك تمرین كند؟ امیدواریم همه این‌ها اتفاق باشد و دست‌های پشت پرده وجود نداشته باشند. دست‌هایی كه گفته می‌شود برای نابودی فوتبال به كار گرفته شده‌اند.


 اخبار ورزشی  - خبرورزشی

 


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال وارد ایران شد



 

تیم ملی فوتبال وارد ایران شد

تیم ملی فوتبال که توانست پس از 39 سال کره جنوبی را در سئول شکست دهد، دقایقی پیش وارد تهران شد.

کاروان این تیم که شب گذشته در مسابقه‌ای دوستانه در ورزشگاه جام جهانی سئول موفق شد پس از 39 سال کره جنوبی را شکست دهد، دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

افشین قطبی، سرمربی تیم ملی و جواد نکونام و مسعود شجاعی بازیکنان تیم اوساسونا اسپانیا همراه کاروان نیامدند.

تیم ملی ایران پیش از این مسابقه 3 بار در این ورزشگاه به مصاف کره رفته بود که یک باخت 2 بر صفر و دو تساوی یک بر یک به دست آورده بود. تنها برد ایران مقابل کره جنوبی در سئول به 39 سال قبل برمی‌گردد که تیم به رهبری پرویز دهداری در یک بازی دوستانه در 21 شهریور ماه 1350 با نتیجه 2 بر صفر کره جنوبی را در سئول مغلوب کرده بود.

ایران پیش از این دیدار 7 بار در کره با تیم این کشور دیدار کرده بود که حاصل آنها یک برد، 4 مساوی و 2 باخت بوده است. ایران 5 بار در سئول و 2 بار در نیز در بندر بوسان دیدار کرده که دو بازی آخر ملی پوشان با کره در سئول با تساوی یک بر یک همراه بوده و در بازی دوستانه سال 84 نیز ایران 2 بر صفر به کره جنوبی باخت.