ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینتر خواهان جذب تورس شد


مسئولان باشگاه اینترمیلان از مقامات باشگاه چلسی خواستند تا تورس را به صورت قرضی جذب کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه اینترمیلان از مقامات باشگاه چلسی خواستند تا تورس را به صورت قرضی جذب کنند.

مسئولان باشگاه اینترمیلان برای تقویت خط هجومی تیم‌شان به فکر جذب فرناندو تورس، مهاجم تیم فوتبال چلسی هستند.

اینتری ها می‌خواهند به صورت قرضی تورس را به سن سیرو انتقال دهند و مذاکرات در همین زمینه را آغاز کرده‌اند.

تورس از سال 2011 از اسپانیا راهی فوتبال انگلیس شده و تا کنون با پیراهن تیم های لیورپول و چلسی 44 گل در فوتبال جزیره به ثمر رسانده است.

این روزها مذاکره باشگاه های چلسی و اینترمیلان بسیار جدی شده و توافقاتی نیز بین طرفین حاصل شده است.مقامات باشگاه اینترمیلان با تایید این خبر اعلام کردند که تورس را به صورت قرضی می خواهند، اما در زمینه مالی و حقوق ماهیانه تورس هنوز توافق نهایی به دست نیامده است.


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر رکوبا برای اینتر(به انتخاب کانال اینتر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینتر خواهان تعویض کاکا با مایکون



 

 

اینتر خواهان تعویض کاکا با مایکون

 

اینتر خواهان تعویض کاکا با مایکون

بار دیگر نام کاکا در لیست خرید نرآتزوری قرار گرفته است.

به نظر می رسد که سران اینتر تمایل خود را برای به خدمت گرفتن کاکا، بازی ساز برزیلی رئال مادرید از سر گرفته اند و آماده اند تا برای جذب او، مایکون را به کهکشانی ها بسپارند.

طبق گزارشهای منتشره در ایتالیا و بنا به گزارش اسپورت مدیاست، سران باشگاه اینتر درنظر دارند تا کاکا را به میلان بازگردانند. این بازی ساز برزیلی در تابستان سال 2009 از میلان به رئال مادرید رفت ولی از فصل گذشته تاکنون دائما به دلیل مصدومیتهای مختلف از میادین به دور است

البته کاکای 28 ساله اخیرا تمرینات گروهی اش را از سر گرفته و انتظار می رود که تا ژانویه به اوج آمادگی برسد. از سوی دیگر سران اینتر که هافبک تهاجمی خوبی ندارند، به دنبال گزینه خوبی می باشند، چون وسلی اسنایدر در رقابتهای این فصل نتوانسته مثل فصل قبل ظاهر شود.

از سوی دیگر مایکون هم دررقابتهای این فصل ناامید کننده ظاهر شده و با مصدومیتهای مختلفی دست و پنجه نرم می کند ولی به نظر می رسد که سران رئال و ژوزه مورینیو هنوز تمایل زیادی به جذب او دارند.

این در حالی است که مورینیو اخیرا در صحبتهایی احتمال فروش کاکا را رد کرده و اعلام کرده که بازگشت کاکا به ترکیب کهکشانی ها، به منزله خرید جدیدی برای رئال خواهد بود.