ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایمون زاید: پس از دو روز، نمی دانم چرا برخوردها اینطور است



 

 

ایمون زاید

 

مهاجم ایرلندی لیبیایی تیم پرسپولیس گفت: «دو روز است که در تمرینات پرسپولیس حاضر شده ام و به کمی زمان نیاز دارم تا بتوانم خودم را با شرایط تطبیق بدهم.»

به گزارش جام نیوز، ایمون زیاد که این روزها تلاش می کند نظر مصطفی دنیزلی را نسبت به خود جلب کند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «در تیم احساس راحتی می کنم. تمرینات خوبی داشته ایم. در این دو روز در حال شناخت تیم و همبازیانم بودم و به کمی زمان نیاز دارم تا با شناخت آنها و نوع فوتبال تیم، خودم را با شرایط تطبیق بدهم.»

وی درباره تردیدهایی که درباره او در رسانه ها مطرح می شود، گفت: «نمی دانم چرا برخوردها اینطور است، در حالیکه بیش از دو روز از حضور من نمی گذرد. از سوی دیگر سابقه مشخصی دارم. آقای گل و بهترین بازیکن لیگ ایرلند شده ام. ضمن آنکه پیشنهادهای دیگری از جمله از مصر داشتم، اما از نظر زمانی و همچنین محیط، شرایط پرسپولیس مطلوب تر بود و الان خوشحالم که در اینجا حضور دارم، به ویژه که مربی ما هم علاقه خاصی به فوتبال تهاجمی دارد.»

ایمون زاید افزود: «سابقه بازی در تیم ملی لیبی را هم دارم و فکر نمی کنم قبل از اینکه عملکردم دیده شود، شایسته این بدبینی باشم.»

مهاجم جدید پرسپولیس درباره مطالبی که این روزها در خصوص سفر قریب الوقوع وی برای حضور در جام ملت های آفریقا مطرح می شود، گفت: «به تازگی به تیم ملی لیبی ملحق شدم. در حال حاضر جزو 32 بازیکن هستم و قرار است فهرست 24 نفره فردا یا پس فردا مشخص شود. هنوز به من خبری نداده اند ولی شخصا دوست دارم در این مقطع بتوانم به کارم در پرسپولیس ادامه بدهم، چون تازه آمده ام و نیاز به حضور مداوم دارم. البته درباره این مساله با مسئولان تیم ملی صحبت کرده ام و خواسته ام با در نظر گرفتن شرایطی که دارم، اجازه بدهند در این مقطع با باشگاهم باشم.»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با .... ایمون زاید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لقب جدید هواداران پرسپولیس به ایمون زاید



 

 

 

 

زدن سه گل در دربی باعث شد تا پرسپولیسی ها لقب جدیدی را به مهاجم خود بدهند.

هواداران پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور داشتند و به شدت بازیکنان این تیم را تشویق کردند.آنها به محض ورود مهدی ومهدی کیا و ایمون زاید به محوطه تمرین حسابی این دو بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران همچنین یک لقب جدید برای مهاجم گلزنشان انتخاب کردند و او را با لقب زاید دوبله سوبله مورد خطاب قرار دادند.