ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایمون زاید مظلومی را به چالش دعوت کرد!


مهاجم اسبق پرسپولیس سرمربی اسبق استقلال را به چالش آب یخ دعوت کرد!

خبرگزاری فارس: در راستای چالش جهانی شده آب یخ، این بار ایمون زاید مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که هت تریک رویایی در دربی تهران انجام داد به این چالش پیوست.

او اما در این حرکت انسان دوستانه پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال را هم به این چالش دعوت کرده است!

مظلومی سرمربی استقلال در همان دربی بود که 2 بر صفر از پرسپولیس جلو بود اما زاید در 10 دقیقه هت تریک کرد و آنجا هم آب سردی بر پیکره مظلومی ریخت و این بار هم گویا بی خیال مظلومی نشده و باز هم قرار است آب یخ بر سر او بریزد!


ویدیو مرتبط :
دعوت ایمون زاید از پرویز مظلومی برای چالش آب یخ:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایمون زاید: برای پیوستن به آلومینیوم از رویانیان اجازه گرفتم/ در حال حاضر مشکلی با مظلومی ندارم



ایمون زاید: برای پیوستن به آلومینیوم از رویانیان اجازه گرفتم/ در حال حاضر مشکلی با مظلومی ندارم/ به پرسپولیس گل بزنم خوشحالی نمی کنم

 مهاجم ایرلندی- لیبیایی آلومینیوم هرمزگان می گوید رویارویی با تیم سابقش برای او بسیار سخت خواهد بود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ایمون زاید؛ سوپرمن پرسپولیسی ها در دربی 74. کسی که با هت تریک خود نامش را برای همیشه در دل هواداران پرسپولیس ماندگار کرد. او حالا باید در پیراهن آلومینیوم در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، اتفاقی که حتی زمانی تصور آن را هم نمی کرد: «حس عجیبی دارم، هیچ زمان نمی خواستم مقابل پرسپولیس بازی کنم اما فوتبال همین است. دوست داشتم روزهای زیادی را در پرسپولیس پشت سر بگذارم اما نشد.» مهاجم لیبیایی- ایرلندی تیم آلومینیوم در گفت و گو با خبرآنلاین از حال و هوا خود در آستانه بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

*بعد از جدایی از پرسپولیس قصد داشتی فوتبالت را در خارج از ایران ادامه دهی، چه شد که از آلومینیوم سر در آوردی؟

زمانی که پرسپولیس را ترک کردم به هواداران قول دادم که در ایران برای هیچ تیم دیگری بازی نکنم، به خصوص تیم های استقلال، سپاهان یا تراکتور. من پیشنهاد هایی از چند تیم آمریکایی، استرالیایی و اماراتی داشتم که در نهایت تصمیم گرفتم به دوبی بروم.

در آنجا مشغول مذاکره با تیم دوبی امارات بودم که پیشنهاد تیم آلومینیوم مطرح شد و آقای جباری مدیر عامل این تیم با من مذاکره کرد. پس از آن با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صحبت کردم و آقای رویانیان گفتند که با پیوستن من به آلومینیوم هیچ مشکلی ندارند. به هرحال من علاقه زیادی داشتم که فوتبالم را در ایران ادامه دهم و نمی خواستم در کشور امارات بازی کنم.

*در اولین بازی ات هم برای آلومینیوم گلزنی کردی، تنها 20 ثانیه پس از ورود به زمین...

پس از آن گل احساس بسیار خوبی داشتم. مصدومیت همسترینگ باعث شده بود که در چند هفته ابتدایی قادر به بازی نباشم اما وقتی به میدان آمدم اولین تماسم با توپ تبدیل به گل شد. آن گل برای ارزش زیادی داشت چرا که توانستم بعد از مدت ها خودم را در لیگ برتر ایران نشان دهم.

*این هفته برای اولین بار مقابل تیم سابقت پرسپولیس قرار می گیری، چه حسی نسبت به این دیدار داری؟

حس عجیبی دارم، فوتبال همین است. در ابتدا فصل با پرسپولیس قرارداد بستم تا روزهای درخشانی را با این تیم پشت سر بگذارم و گل های زیادی به ثمر برسانم اما رفته رفته با مانوئل ژوزه به مشکل برخوردم. او کاملا مرا از ترکیب اصلی تیم دور کرد و باعث شد احساس ناامیدی کنم. من هیچ زمان نمی خواستم مقابل پرسپولیس بازی کنم اما این فوتبال است و من هم یک بازیکن حرفه ای هستم. در حال حاضر من از آلومینیوم پول می گیرم و باید کمک کنم تا 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. اگر پرسپولیس را شکست دهیم برای ما پیروزی خیلی خیلی بزرگی خواهد بود.

*فصل گذشته در دیداری خاطره انگیز مقابل تیم پرویز مظلومی هت تریک کردی و حالا او مربی تو است...

این هم از مسائل عجیب فوتبال است. در آن دربی هم میلاد میداوودی گل اول بازی را برای استقلال به ثمر رساند که در حال حاضر کنار من در خط حمله آلومینیوم بازی می کنند. مظلومی هم مربی حرفه ای و خوبی است.

*پس هیچ مشکلی با او نداری؟

در حال حاضر نه. باید همه با هم کمک کنیم تا آلومینیوم در لیگ برتر بماند.

*پرویز مظلومی اعتقاد دارد که تو مقابل پرسپولیس هت تریک خواهی کرد...

او در تمرین دیروز به شوخی به من گفت که باید به پرسپولیس سه گل بزنی. چنین چیزی بسیار عجیب خواهد شد اما در فوتبال هر اتفاقی امکان پذیر است. من بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را تماشا کردم، پرسپولیسی ها واقعا خوب بودند. من فصل گذشته در چندین مسابقه هت تریک کردم چرا که بازیکنانی چون مهدوی کیا، کریمی و نوری پشت سر من بازی می کردند اما اینجا در آلومینیوم چنین بازیکنانی را در اختیار نداریم که این کار را برای مهاجمان تیم بسیار دشوار می کند.

*اگر مقابل پرسپولیس گلزنی کنی، خوشحالی خواهی کرد؟

نه خوشحالی نخواهم کرد. من خاطرات بسیار خوبی در پرسپولیس دارم و آرزو دارم که روزی دوباره برای این تیم بازی کنم. من برای پرسپولیس و هوادارانش احترام خاصی قائلم و نمی خواهم با این کار آنها را ناراحت کنم./خبرآنلاین