ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران پیشنهاد بازی با پاراگوئه را رد کرد!


تیم ملی ایران برای سال 2016 دو جای خالی در تقویم خود دارد و از همین حالا به دنبال انجام بازی دوستانه است

خبرآنلاین: افشین پیروانی مامور شده تا پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهد. کروش برای این دو جای خالی در نظر دارد تا تیم ملی با یک تیم اروپایی و یک تیم آمریکای جنوبی بازی کند. ابتدا حرف از اروگوئه، یکی از بهترین تیم های آمریکای جنوبی شد. البته خیلی زود به خاطر دستگیری رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در دستگیری های اخیر فیفا، مذاکرات روی هوا رفت. ایجنت فدراسیون سپس سراغ تیم ملی پاراگوئه رفت و مذاکراتی داشت که اتفاقا این مذاکرات به نتیجه رسید. پاراگوئه اعلام کرد حاضر است دوم جولای سال 2016 با تیم ملی ایران بازی کند اما آنها طلب 300 هزار پول هم کردند که فدراسیون فوتبال این پیشنهاد را نپذیرفت. در حال حاضر مشکلات مالی در فدراسیون زیاد است و کفاشیان پیش بینی کرد در سال 2016 هم چنین پولی را نداشته باشند به همین دلیل مذاکرات به بن بست رسید.


ویدیو مرتبط :
وقتی فردوسی پور پیشنهاد یک میلیاردی را رد می کند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران پیشنهاد بازی با بارسلونا را رد کرد!


ایران می‌توانست با بارسلونا در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه‌ای برگزار کند اما به خاطر گران بودن بلیت مسابقه، از این کار منصرف شد!

خبر ورزشی: ایران می‌توانست با بارسلونا در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه‌ای برگزار کند اما به خاطر گران بودن بلیت مسابقه، از این کار منصرف شد!

مسئولان شركت برگزار‌كننده بازی دوستانه ایران و سوئد در استكهلم، به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادند كه بارسلونا را به ایران بیاورند و بازی دوستانه‌ای با ایران ترتیب دهند. مسئول هماهنگی بازی‌ها در این باره گفت: «سفر بارسلونا به تهران یك روزه خواهد بود. آنها صبح وارد تهران می‌شوند و پس از انجام بازی هم سریعاً ایران را ترك می‌كنند اما این سفر هزینه نسبتاً سنگینی خواهد داشت.»

بارسلونا برای انجام چنین سفری پیشنهاد 3 میلیون دلاری داد، رقمی كه برای ایران بسیار سنگین است. مسئولان آن شركت توضیح دادند كه با انجام كارهای تبلیغاتی و فروش بلیت به راحتی هزینه سفر بارسا به تهران تأمین می‌شود و فدراسیون می‌تواند پول اضافه‌ای هم به جیب بزند اما مشخص شد آنها ایده‌آل فكر می‌كنند چون به دنبال فروش بلیت 40 دلاری هستند.

آنها اعتقاد داشتند مثل بازی‌های اروپایی، اگر بلیت با این رقم فروخته شود، ایران علاوه بر اینكه هزینه‌های سفر بارسا را تأمین می‌كند رقمی نزدیك به یك میلیون دلار هم كاسب خواهد شد اما مسئولان فدراسیون گفتند به هیچ‌وجه ایرانی‌ها حاضر نیستند برای تماشای یك مسابقه 40 دلار (نزدیك به 130 هزار تومان) پرداخت كنند، حتی برای تماشای بازی بارسلونا.

از سویی ایران با مشكل حق پخش هم روبه‌رو است و طرفین برای توافق در این زمینه به مشكل می‌خورند. بدین ترتیب، پیشنهاد بازی با بارسلونا از سوی مسئولان فدراسیون رد شد. مدت‌‌هاست برای آمدن تیم‌های خوب به ایران مشكل وجود دارد. آخرین بار تیم قدرتمند آلمان به تهران آمد كه آن مسابقه همه جوره برای ایران خوب بود.