ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران نایب قهرمان تکواندو جهان شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


جام جهانی تکواندو 2015 - مکزیک
ایران نایب قهرمان تکواندو جهان شد

تیم ملی تکواندو ایران با قبول شکست برابر آذربایجان به مقام نایب قهرمانی جهان رضایت داد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو ایران که  با غلبه بر آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جهانی تکواندو صعود کرده بود، با شکست روسیه راهی فینال شد.

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیمی تکواندو، پیکارهای مرحله ی نیمه نهایی برگزار شد که تیم ایران در این مرحله به مصاف تیم ملی روسیه رفت. در راند اول این دیدار ایران 14 بر 10 به برتری رسید. راند دوم نیز به نفع تکواندوکاران ایران پیش رفت و در این راند نیز پیروز شدند. در راند سوم تیم ایران اختلاف امتیاز را زیاد کرد و 31 بر 24 پیروز این دیدار شد.

تیم ملی ایران در دیدار نیمه نهایی با ترکیب محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، مسعود حجی زواره و امید عمیدی در شیاپ چانگ حاضر شده بود. آرمین هادی‌پور در این دیدار نفر ذخیره ایران بود.

در دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی، جمهوری آذربایجان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که آذری‌ها با نتیجه 48 بر 30 به برتری رسیدند. تیم جمهوری آذربایجان و ایران مجددا در دیدار فینال مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی تکواندوی کشورمان نایب قهرمان مسابقات جام جهانی 2015 شد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
ایران قهرمان مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جهان 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکواندو دختران ایران نایب قهرمان جهان


تیم تکواندو دختران ایران با کسب 4مدال (1 طلا،1نقره و 2برنز) برای نخستین بار موفق به فتح سکوی نایب قهرمانی نوجوانان جهان شد.

خبرگزاری ایرنا: از فدراسیون تکواندو، در دهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان که با حضور 803 تکواندوکار از 103کشور به مدت چهار روز (سوم تا ششم فروردین)در سالن آرنا شهر تایپه مرکز تایوان برگزار شد،تیم ایران دربخش دختران با کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز پس ازکره جنوبی و بالاتر از انگلیس برسکوی دوم ایستاد.

تیم پسران نیز با یک طلا، یک نقره و یک برنز درجای چهارم جدول رده بندی توزیع مدالها قرار گرفت.

مقام دوم دختران در جام دهم (2014)در شرایطی بدست آمد که تکواندو ایران از 10 وزن 7 نماینده به چین تاپیه اعزام کرده بود و این پنجمین حضور تیم تکواندو دختران در مسابقات جهانی بود.

اولین حضور تیم دختران تکواندو درجهانی 2006ویتنام بود که نمایندگان کشورمان سهمی از مدالهای توزیع شده نداشتند.درسال 2008 در ازمیر ترکیه نیز تیم دختران بدون مدال به کار خود پایان دادند.درجهانی 2010مکزیک پرونده تیم دختران ایران با دو برنز بسته شد و دو سال بعد در مصر سهم نمایندگان تکواندو کشورمان یک نقره و یک برنز بود.

در بخش پسران تیم کشورمان در شرایطی در جایگاه چهارم قرار گرفت که تیم های کره جنوبی، روسیه و چین تاپیه موفق به احراز عناوین اول تا سوم شدند.

اسامی مدال آوران تیم نوجوانان دختر و پسر تکواندو کشورمان در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در چین تاپیه به این شرح است: