ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران قهرمان مسابقات بین المللی بوکس شد


تیم ملی بوکس ایران جام قهرمانی مسابقات بین المللی شکست حصر آبادان را بالای سر برد.

ایسنا: رقابت های بین المللی شکست حصر آبادان که روز جمعه هفته گذشته با حضور بوکسورهای تیم ملی ایران، پالایشگاه نفت آبادان، داغستان، لتونی، عراق، ترکیه، افغانستان و پاکستان در سالن کوثر آبادان آغاز شده بود، عصر امروز (دوشنبه 25 اسفندماه) با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

در این مسابقات، بوکسورهای ایران با کسب 35 امتیاز جام قهرمانی را در خانه نگه داشتند و ترکیه با 27 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم پالایش نفت آبادان نیز با 21 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین جام تکنیکی ترین بوکسور از سوی کمیته برگزاری به «اوتیلنر رام لاوز» از لتونی رسید.

اسامی قهرمانان اوزان مختلف از این قرار است:

وزن 49 کیلوگرم: جعفر ناصری از پالایش نفت آبادان

وزن 52 کیلوگرم: داوود خدری از ایران ب

وزن 56 کیلوگرم: ‌حسین خضیر بحری از پالایش نفت آبادان

وزن 60 کیلوگرم: ‌سیدراغب آلبوشکه از پالایش نفت آبادان

وزن 64 کیلوگرم: شاهباز محمدوف از جمهوری داغستان

وزن 69 کیلوگرم: اوندر سیپال از ترکیه

وزن 75 کیلوگرم: ‌سجاد محرابی از ایران الف

وزن 81 کیلوگرم:‌ سمیر ماگمدوف از ترکیه

وزن 91 کیلوگرم: بهرام مظفر از ترکیه

وزن 91+ کیلوگرم: عبدالمجید سپهوند از ایران ب


ویدیو مرتبط :
مسابقات بین المللی بوکس شکست حصرآبادان-افتتاحیه1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی اصفهان شد


دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی شهرهای خواهرخوانده اصفهان با قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر تیم مخابرات اصفهان و تیم والیبال نشسته شهید شهریاری پایان یافت.

ایسنا: دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی شهرهای خواهرخوانده اصفهان با قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر تیم مخابرات اصفهان و تیم والیبال نشسته شهید شهریاری پایان یافت.

این رقابت‌ها که از 22 اردیبهشت با حضور تیم‌هایی از روسیه، آلمان، چین، مالزی، عراق، ارمنستان و 7 تیم از ایران ( سه تیم در والیبال نشسته و چهار تیم در بسکتبال با ویلچر) به میزبانی اصفهان آغاز شده بود، امروز با قهرمانی تیم‌ ایران پایان یافت.

در دیدار رده‌بندی این مسابقه‌ها در رشته والیبال نشسته تیم شهید خرازی در سه گیم متوالی با نتایج 25-22 ، 25-20 و 25-18 تیم ذوب آهن را شکست داد و به مقام سوم رقابت‌های بین‌المللی اصفهان رسید.

همچنین در دیدار فینال تیم والیبال نشسته شهید شهریاری با شکست تیم روسیه قهرمان رقابت‌های بین‌المللی والیبال نشسته شد.

در رشته بسکتبال با ویلچر در بخش رده‌بندی تیم‌های عراق، روسیه و آلمان و مخابرات اصفهان، بنیاد شهید و ایثار اصفهان در دو گروه به صورت ضربدری با هم به رقابت پرداختند که در نهایت 4 تیم مخابرات اصفهان، بنیاد ایثار و شهدای اصفهان و عراق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در پایان این رقابت‌ها تیم باشگاهی بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان با نتیجه 55 – 62 قهرمان رقابت‌های بین‌المللی اصفهان شد.