ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران در مکان ششم کاراته جهان قرار گرفت


تیم ملی کاراته کشورمان با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در مکان ششم جدول رده بندی بیست و دومین دوره پیکارهای قهرمانی جهان در آلمان ایستاد.

خبرگزاری فارس: بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان طی 5 روز در شهر برمن آلمان با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور برگزار شد و تیم ایران با کسب یک مدال طلا ، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در جایگاه ششم جدول رده بندی ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم ژاپن با کسب 3 طلا، 2 نقره و 5 برنز اول شد، تیم های مصر با 3 طلا، 2 نقره و یک برنز، فرانسه با 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز و آلمان با یک طلا، 3 نقره و 3 برنز به ترتیب در مکان‌های دوم تا پنجم جدول رده بندی جای گرفتند.

در این جدول همچنین تیم های ایتالیا(با یک طلا، یک نقره و 2 برنز)، اسپانیا(یک طلا، 4 برنز)، برزیل(یک طلا، یک برنز)، گرجستان(یک طلا)، مالزی(یک نقره و یک برنز)، هلند و نروژ(یک نقره)، اوکراین(2 برنز) و تیم های بوسنی هرزگوین، اتریش، سوئیس، روسیه و ونزوئلا در مکانهای هفتم تا پانزدهم جای گرفتند.


ویدیو مرتبط :
نقل قول از رزمیکاران ایران و جهان: کاراته بوکس کونگ فو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر به ایران حمله شود، تمام منافع امریکا در سراسر جهان مورد هدف قرار می گیرند/امریکایی ها می دانند که ما چه نوع کشوری هستیم



 

 

 

 

 

آمریکا , منافع آمریکا , حمله به ایران , بمب اتمی

 

 

 

رویترز نوشت: سفیر ایران در روسیه گفت: در صورت حمله امریکا، ایران قادر به حمله به منافع امریکا در سراسر جهان است.

محمود رضا سجادی گفت: حمله به ایران از سوی امریکا اشتباه بزرگی است و به مانند یک خودکشی می ماند.

وی که در یک کفرانس خبری در مسکو حضور داشت، گفت: امریکایی ها می دانند که ایران چه نوع کشوری است. همه ی انها از وحدت مردم ایران اگاه هستند.

سفیر ایران در مسکو تصریح کرد: برای همین است که ایران کاملا اماده ی انجام حملات تلافی جویانه ی به امریکا در سراسر جهان است.

وی که از طریق یک مترجم، سخن می گفت، افزود: اگر امریکا این حمله را انجام دهد، به سرعت پشیمان می شود. به این دلیل که ما لیستی از اقدامات تلافی جویانه داریم.

وی گفت: موضوع حمله به ایران چندین سال است که در برنامه کاری امریکا قرار دارد. اما ایران هرگز اغاز کننده ی جنگ نخواهد بود..../انتخاب