ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران در فهرست پخش قانونی ال‌کلاسیکو


حق پخش یکی از بزرگترین بازی‌های باشگاهی در جهان به بیش از ۴۰ کشور دنیا و حداقل ۳۵۰ شبکه تلویزیونی به صورت مستقیم و غیر مستقیم فروخته شده است.

خبرگزاری فارس: راس ساعت 20:30 به وقت رسمی کشور اسپانیا جدال دو تیم فوتبال باشگاه بارسلونا و رئال مادرید کلید خواهد خورد. همزمان بسیاری از کشورها در بخش آفتابی کره زمین این بازی را تحت پوشش خبری و تصویری قرار می‌دهند. مردم ایران اما راس ساعت 23:00 به تماشای این بازی بزرگ خواهند نشست.

ایران در فهرست پخش قانونی ال‌کلاسیکو

مردم چین به ساعت 2:30 بامداد ال‌کلاسیکودربی را تماشا می‌کنند و مردم استرالیا نیز راس ساعت 4:30 صبح تماشای جدال دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را نتجربه خواهند کرد.

در میان شبکه‌های تصویری که به صورت قانونی حق پخش بازی بزرگ فوتبال را خریداری کرده‌اند، به ادعای اسپورت کاتالونیا، نام ایران نیز دیده می‌شود که از قرار معلوم این امتیاز را مانند عراق از beIN SPORTS CONNECT Arabia خریداری کرده است.

ایران در فهرست پخش قانونی ال‌کلاسیکو

شبکه بین اسپورت عربی(قطر) این حق پخش را به صورت مستقیم از سازمان لیگ اسپانیا خریداری کرده و آن را به به حداقل 15 کشور دیگر فروخته است.


ویدیو مرتبط :
ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه کسی پرچم ایران را به ال کلاسیکو برد؟ (+عکس)



تکان خوردن پرچم ایران در آل کلاسیکوی دیشب جلوی چشم میلیونها بییننده تلویزیونی در سراسر جهان یکی از حاشیه های جذاب این مسابقه پر هیجان و حساس برای هواداران فوتبال در ایران بود.

به گزارش ورزش سه، جستجوی خبرنگاران برای پیدا کردن منشأ این حرکت به یک استاد دانشگاه اهل و ساکن شهر اراک ختم شده است. فردی بنام فرشید رخصتی که در سفر چند روزه خود به اروپا در بارسلونا به تماشاگر این مسابقه بوده است.

این علاقه مند به فوتبال درباره سفرش به اسپانیا و حضور در نوکمپ می گوید:  همیشه دوست داشتم سفرم را طوری برنامه ریزی کنم که بتوانم در ال کلاسیکو حضور داشته باشم و البته بیشتر علاقمند بودم بهمراه پرچم خوشرنگ کشورم در این مسابقه  حاضر شوم.

وی ادامه می دهد: برای ماموران استادیوم و اطرافیان أین خیلی جالب بود که بعنوان یک ایرانی و با پرچم در ورزشگاه  حاضر هستم. خوشحال هم هستم که این حرکت من دیده شد و مورد توجه ایرانی ها قرار گرفت.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ال کلاسیکو

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ال کلاسیکو

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ال کلاسیکو

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ال کلاسیکو

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ال کلاسیکو

 

اخبار ورزشی - ورزش سه