ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران درس عبرتی برای تیم ملی استرالیا


سرمربی استرالیا در آستانه مصاف با سامورایی آبی فیلم مستند شکست تاریخی این تیم مقابل ایران در سال ۱۹۹۷ را برای شاگردانش به نمایش گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: آنگه پوستچ‌اوغلو در آستانه دیدار دوستانه شاگردانش برابر ژاپن که قرار است 18 نوامبر (27 آبان) در اوساکا برگزار شود فیلم مستندی از تلخ‌ترین شکست تاریخ فوتبال استرالیا را به نمایش گذاشت.

در سال 1997 تیم ملی استرالیا در دیدار برگشت پلی‌اف برای راهیابی به جام جهانی 1998 فرانسه در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از ایران پیش بود دو گل در نیمه دوم دریافت کرد و به خاطر گل خورده بیشتر در خانه‌ از کسب سهمیه حضور در مرحله پایانی این تورنمنت معتبر بازماند.

سرمربی استرالیا امیدوار است تماشای مستند شکست تلخ این تیم مقابل ایران در سال 1997 که مانع از رسیدنش به مرحله پایانی جام جهانی 1998 شد، درس عبرتی برای بازیکنانش شود. این در حالی است که خیلی از اعضای کنونی  تیم ملی استرالیا حتی آن بازی را ندیده‌اند.

متیو رایان، دروازه‌بان 22 ساله تیم ملی استرالیا که در سال 1997 تنها پنج سال سن داشت، در خصوص به نمایش در آمدن این مستند گفت: واقعاً عجیب بود. این فیلم را پیش از این ندیده بودم. نمی‌توانم درک ‌کنم که در آن سال چقدر بازیکنان استرالیا تا آستانه صعود به مرحله پایانی جام جهانی پیش رفتند. هنوز هم می‌توانید آثار شکست مقابل ایران را در برخی بازیکنان مشاهده کنید.


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار تیم های ملی والیبال ایران - استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت بازیکنان تیم ملی در استرالیا؛ 108 میلیارد تومان/ اشکان گران قیمت ترین بازیکن ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی در استرالیا

 

اخبار ورزشی - قیمت بازیکنان تیم ملی در استرالیا؛ 108 میلیارد تومان/ اشکان گران قیمت ترین بازیکن ایران

ارزش کل 23 بازیکن ایران در جام ملت های 2015 آسیا حدود 108 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس برآورد سایت معتبر ترانسفرمارکت ارزش کل بازیکنان تیم ملی ایران حدود 19 میلیون پوند تخمین زده شده است که با توجه به نرخ پوند، این مبلغ خدود 108 میلیارد و 186 میلیون تومان برآورد می شود.


اشکان دژآگه با ارزش بازاری معادل 2 میلیون و 640 هزار پوند (حدود 14 و نیم میلیارد تومان) گران قیمت بازیکن حاضر در تیم ملی ایران است. آندرانیک تیموریان، جلال حسینی، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که بالای یک میلیون پوند ارزش گذاری شده اند.


محسن فروزان با ارزشی معادل 220 هزار پوند (یک میلیارد و دویست میلیون تومان) ارزان قیمت ترین بازیکن ایران در بازار فوتبال است. رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی و علیرضا حقیقی نیز دیگر بازیکنان ارزان قیمت تیم ملی هستند.


البته این ارزش گذاری به معنای این نیست که دستمزد بازیکنان باید معادل این عدد باشد، بلکه بدین معناست که در بازار نقل و انتقالات برای انتقال بازیکنان باید چنین مبلغی به باشگاه فعلی آنها پرداخت شود تا رضایتنامه آنها صادر شود. ضمن آنکه ارزش گذاری بازیکنان با توجه به عملکرد آنها روز به روز دچار تغییر می شود.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین