ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران خودرو و سایپا هم پاکت دادند


دو شرکت بزرگ خودروسازی، سایپا و ایران خودرو در مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس شرکت می کنند تا معادلات واگذاری سرخابی ها کاملا تغییر کند.

ورزش سه: در طرح اولیه قرار بود بدون برگزاری مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این دو شرکت تحویل داده شود اما با اصرار سازمان خصوصی سازی به برگزاری مزایده، این دو باید با بالاترین پیشنهاد در مزایده شرکت کنند.

با این وصف پرسپولیس حداقل سه خریدار (استیل آذین، بهنام پیشرو، سایپا) و استقلال هم حداقل یک خریدار (ایران خودرو) خواهند داشت.

نتایج مزایده استقلال و پرسپولیس یکشنبه هفته آینده توسط سازمان خصوصی سازی اعلام خواهد شد و این بار به طور قطع دو باشگاه به خریداران تحویل می شود. طبیعی است شانس این دو بنگاه اقتصادی عظیم با توجه به ضریب نفوذشان در جامعه بیشتر خواهد بود.

باید دید در صورت واگذاری سرخابی ها به ایران خودرو و سایپا، تکلیف دو باشگاه پیکان و سایپا چه خواهد شد. جالب است بدانید پیکان با وجود سقوط به دسته پایین هنوز منتظر مشخص شدن تکلیف بازیکن متخلف راه آهن (موتومبا) است تا شاید همچنان امتیاز لیگ برتری خود را حفظ کند.


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح فروش 100هزار خودرو 90% ایران خودرو -سایپا و 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروسازان برای تصاحب سرخابی ها پاکت دادند؛ استقلال برای ایران خودرو / رقابت سخت سایپا برای مالکیت پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,سرخابی ها

در حالی که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی اسمی از خریداران استقلال و پرسپولیس نیاورد اما دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا سرانجام برای خرید دو تیم پایتخت پاکت دادند.

سرانجام دو شرکت خودروساز ملی وارد پروسه خرید استقلال و پرسپولیس شدند. این دو شرکت خودروساز از 4 ماه قبل برای این کار راغب بودند.

 

اولین بار محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال که سال ها مدیریت صنعتی کرده و پایه گذار تیم های صاحب تشکیلاتی چون سپاهان، مس کرمان و ذوب آهن را به شکل امروزی اش بنا کرده است، این پیشنهاد را ارائه کرد.

 

پیشنهادی که در سه مزایده قبلی عملی نشد چون این شرکت ها حاضر نبودند در مزایده شرکت کنند و دنبال واگذاری بدون تشریفات این تیم ها به خود بودند.

 

دو شرکت خودروساز ملی اما سرانجام برای مزایده چهارم پا پیش گذاشته اند. ایران خودرو که مدیری کاملا استقلالی دارد، حالا تنها خریدار آبی هاست و به نظر می رسد به سادگی مالک استقلال شود.

 

در سوی دیگر این مزایده هم سایپا به رقابت شرکت های خصوصی چون بهنام پیشرو و استیل اذین ایرانیان رفت.

 

هدایتی که تقریبا می داند به سختی می تواند به پرسپولیس برسد و بعد از رد اهلیتش در مزایده پرسپولیس، خود را مالک واقعی تیم دانست. این حضور رسانه ای هدایتی بیشتر پلی تیکی از سوی او برای ماندن در میدان بود.

 

او که به نظر می رسد از این شرایط خیلی هم ناراضی نیست، همچنان می تواند با هزینه های جزئی چون خرید بلیت های بازی های پرسپولیس، حسابی روی بورس باشد!

 

دولت که باید این تیم ها را واگذار می کرد بعد از بررسی همه حالات ممکن، سرانجام نتیجه گرفت با فرضیه واگذاری این تیم ها به خودروساز های ملی موافقت کند و حالا احتمالا منتقدانش می گویند دولت تیم هایش را به خودش فروخته است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین