ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران حریف آمریکا در فینال جام جهانی شد


تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با شکست تیم آذربایجان راهی فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی کشتی آزاد به مصاف تیم آذربایجان رفت و در نهایت با شکست این تیم توانست راهی فینال مسابقات شود.

در چهل و سومین دوره مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که از روز گذشته در سالن کروم لس‌آنجلس آغاز شده است، شاگردان رسول خادم پس از پیروزی برابر بلاروس و ترکیه با نایج 8 بر صفر و 7 بر یک به مصاف آذربایجانی رفت که آنها نیز 2 پیروزی برابر ترکیه و بلاروس بدست آورده بودند و برنده این دیدار راهی فینال مسابقات می‌شد که باید با آمریکا میزبان رقابت کند.

تیم کشورمان در این دیدار با یک کشتی بسیار زیبا در نهایت توانست تیم آذربایجان را با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد تا قدرت تیم ایران بر رقبا دیکته شود.

57 کیلوگرم: حسن رحیمی 8 - جلال سلیمانوف 2 :

در نخستین کشتی این دیدار حسن رحیمی به مصاف سلیمانوف آذری رفت و در حالیکه در ابتدا 2 امتیاز از دست داد در ادامه توانست 8 امتیاز پیاپی را بگیرد و نخستین برد را برای تیم ایران بدست آورد. با این برد 3 امتیاز مثبت از آن ایران شد و یک امتیاز به آذربایجان رسید.

61 کیلوگرم: بهنام احسان‌پور 5 (برنده) - حاجی علیف 5 :

مصاف با حاجی علیف از ابتدا نیز یکی از دغدغه‌های کادرفنی بود و باخت اسماعیل‌پور در برابر حاجی علیف در سال گذشته و مسابقات جهانی باعث شده بود تا کادرفنی روی این کشتی‌گیر حساس شود. با این حال احسان‌پور جوان با ارائه یک کشتی زیبا و فنی توانست با ارائه باراندازهای زیبا از حریفش پیش افتد. در ادامه قهرمان سال 2014 جهان کار را پیش انداخت اما این‌بار نیز احسان‌پور بهتر عمل کرد و حساب کار 5 بر 5 شد. با وجود این با توجه به امتیازهای درشتی که احسان‌پور داشت وی پیروز میدان لقب گرفت تا دومین برد ایران نیز بدست آید.

65 کیلوگرم: سیداحمد محمدی 14 - طغرل عسگرف 10 :

فیتیله باراندازهای بی‌نقص سیداحمد محمدی همه را به یاد گذشته و علی دبیر انداخت. محمدی در حالی به مصاف قهرمان المپیک لندن رفت که خیلی‌ها کار او را سخت می‌دانستند اما محمدی عسگرف را با فیتلیه و باراندازهای زیبا 14 بر 10 برد تا سومین برد تیم کشتی آزاد نیز دشت شود.

70 کیلوگرم: حسن یزدانی 9 - دبیرگاجیف 7 :

کشتی‌گیر جوان کشورمان پس از 2 پیروزی در دیدار اول و دوم در سومین کشتی خود به مصاف دبیرگاجیف سرشناس رفت و در یک کشتی زیبا و پایاپای این آزادکار قلدر آذری را در نهایت 9 بر 7 شکست داد تا چهارمین پیروزی نیز به حساب ایران واریز شود.

74 کیلوگرم: مرتضی رضایی قلعه 10 - جبرئیل حسن‌اف صفر :

حسن‌اف با قهرمانی در اروپا و کسب مدال برنز جهان با امید کسب پیروزی برابر رضایی قلعه روی تشک آمد اما رضایی قلعه در یک کشتی برتر نسبت به حریف نشان داد که می‌تواند جایگزین خوبی برای صادق گودرزی در این وزن باشد. رضایی قلعه در این کشتی با فیتیله باراندازهای زیبایش 10 بر صفر حریف خود را برد تا پنجمین برد تیم ایران نیز بدست آید. با این برد پیروزی ایران برابر آذربایجان فینالیست شدن کشورمان حتمی شد.

86 کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار 12 - الکساندر گوستینف 1 :

در ششمین کشتی دیدار ایران و آذربایجان میثم جوکار توانست در یک کشتی زیبا حریف چغرش را با نتیجه 12 بر یک شکست دهد تا ششمین برد از آن شاگردان خادم شود.

97 کیلوگرم: رضا یزدانی 1 - شریف شریف‌اف 8 :

قهرمان المپیک لندن به عنوان جایگزین گازیموف برای نخستین بار با رضا یزدانی سرشاخ شد اما آسیب‌دیدگی یزدانی از ناحیه کمر مانع از ارائه یک کشتی زیبا از سوی یزدانی شد تا شریف‌اف آذری با نتیجه 8 بر یک پلنگ زخمی جویبار را شکست دهد. این نخستین برد تیم آذربایجان برابر ایران بود.

125 کیلوگرم: پرویز هادی 13 - جمال الدین ماگمادوف 2 :

پرویز هادی در آخرین کشتی این دیدار به مصاف ماگموداف آذری رفت و در یک کشتی زیبا 13 بر 2 این کشتی‌گیر را برد تا در مجموع تیم ایران با حساب 7 بر یک آذربایجان مدعی را از پیش‌رو بردارد.

تیم ایران از ساعت 5:15 دقیقه بامداد باید به مصاف تیم آمریکا رد فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد برود.


ویدیو مرتبط :
جام جهانی کشتی آزاد 2015: ایران - آمریکا (فینال) 2/2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاپن ، اولین حریف ایران در جام جهانی کشتی آزاد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ژاپن ، اولین حریف ایران در جام جهانی کشتی آزاد

مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2013 – تهران امشب برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین ؛با انجام قرعه کشی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد تهران ، تیم ایران در گروه دوم با تیمهای ژاپن ، آمریکا ، گرجستان و بلغارستان هم گروه شد .

در گروه اول هم تیمهای روسیه ، آذربایجان ، بلاروس ، ترکیه و قزاقستان هم گروه شدند . تیم ژاپن حریف اول ایران است . آمریکا با گرجستان روبرو می شوند و بلغارستان هم استراحت دارد . در گروه اول نیز تیمهای روسیه با آذربایجان و بلاروس با ترکیه مسابقه می دهند ، قزاقستان هم استراحت دارد . حریف دوم ایران بلغارستان است ./خبر آنلاین