ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران با 4 گل یمن را در هم كوبید و صعود كرد



رقبتهای فوتبال نوجوانان آسیا ـ تهران

ایران با 4 گل یمن را در هم كوبید و صعود كرد

تیم فوتبال نوجوانان ایران موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر یك یمن را هم از پیش رو بردارد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه از مرحله‌ی گروهی قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز از ساعت 17 به دیدار تیم یمن رفت كه موفق شد این تیم را با نتیجه‌ی پرگل 4 بر یك شكست دهد.

گل‌های تیم ایران در این مسابقه را علی ریگی در دقیقه 54، سعید عزت‌اللهی در دقیقه 61، ساسان جعفری در دقیقه 65 و رضا كرملاكعب در دقیقه 81 به ثمر رساندند.

تك گل تیم یمن هم در دقیقه 3 توسط محمد الداهی وارد دروازه تیم ایران شد.

یمنی‌ها كه پس از اخراج بهترین مدافعشان در لحظات پایانی نیمه نخست مجبور شدند 10 نفره در نیمه‌ی دوم از تك گل خود محافظت كنند در این نیمه بیشتر مدافع بودند و چشم به ضدحملات داشتند. هرچند این تیم پس از گل زودهنگامی كه در نیمه‌ی اول به ثمر رسانده بود تقریبا همین شرایط را داشت.

ملی‌پوشان ایران در ابتدای نیمه‌ی دوم دو تعویض را به خود دیدند كه صادق محرمی و كمیل حق‌زاده به ترتیب به جای عرفان وجدانی و مجتبی مقتدایی به زمین آمدند. كرملاكعب نیز 25 دقیقه بعد از آن به جای علی ریگی وارد زمین شد.

این مسابقه در حضور حدود 300 نفر برگزار شد. علی كفاشیان و هادی آیت‌اللهی رییس و نایب رییس فدراسیون، فریدون معینی، اكبر محمدی، عبدالله ویسی و مجید بصیرت نیز میهمانان این بازی بودند.

تیم ایران پس از این برد 6 امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول گروه اول این بازی‌ها قرار گرفت. با این برد صعود ایران به مرحله‌ی بعدی قطعی شد.

تیم كویت نیز با 4 امتیاز در رده‌ی دوم، یمن با یك امتیاز در جایگاه سوم و لائوس حذف شده بدون امتیاز در مكان چهارم قرار دارد.

تیم ایران در روز پایانی مرحله‌ی گروهی این بازی‌ها (چهارشنبه) تنها با گرفتن یك امتیاز از كویت می‌تواند به عنوان تیم اول راهی مرحله‌ی بعد شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گل صعود ایران به جام جهانی1978

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم امید یمن صعود کرد و حریف ایران شد


با تصمیم کمیته مسابقات برگزار کننده رقابت‌های فوتبال قهرمانی غرب آسیا یمن به عنوان بهترین تیم دوم انتخاب شد تا عربستان از دور مسابقات حذف شود.

خبرگزاری فارس: با تصمیم کمیته مسابقات برگزار کننده رقابت‌های فوتبال قهرمانی غرب آسیا یمن به عنوان بهترین تیم دوم انتخاب شد تا عربستان از دور مسابقات حذف شود.

بعد از اینکه عربستان مقابل بحرین با نتیجه 3بر 2 به برتری رسید و تیم دوم گروه 2 شد تا تیم امید کشورمان به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند، دقایقی قبل با تصمیم کمیته مسابقات برگزار کننده رقابت‌های فوتبال قهرمانی امید‌های غرب آسیا یمن به عنوان بهترین تیم دوم انتخاب شد تا عربستان از دور مسابقات حذف شود.