ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران با درخشش عبادی‌پور به بازی بازگشت


سایت فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی از ستاره جوان تیم ملی والیبال ایارن تمجید کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران در دومین روز رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 به مصاف کانادا رفت. این مسابقه از ساعت 5:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه متروپلیتن توکیو برگزار شد و در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 19، 20 بر 25، 21 بر 25 و 16 بر 14 پیروز  شد.

در پایان این مسابقه سایت فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از درخشش عبادی‌پور، دریافت کننده جوان تیم ملی ایران نوشت: میلاد عبادی‌پور با کسب 26 امتیاز بهترین مهاجم ایران بود. او در بخش هجومی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست 25 امتیاز از آبشار به دست بیاورد و همچنین یک دفاع موفق نیز داشت.

تیم ملی والیبال ایران فردا استراحت خواهد کرد و روز سه‌شنبه از ساعت 11 در سومین مسابقه خود برابر فرانسه به میدان خواهد رفت. دوشنبه دهم خردادماه تیم های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند.

در مسابقات انتخابی المپیک 8 تیم حضور دارند که از امروز تا 16 خرداد ماه به مدت 9 روز با هم رقابت می‌کنند و در پایان 3 تیم برتر به همراه بهترین تیم آسیا جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را کسب می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت والیبالیست ها از اینچئون (میلاد عبادی پور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متلک اساسی فردوسی پور به سانسور تماشاگران بازی ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,عادل فردوسی پور

 

اخبار ورزشی - وقتی عادل و جاودانی ریسه رفتند!
متلک اساسی فردوسی پور به سانسور تماشاگران بازی ایران

میهمان برنامه دیشب آسیا 2015 نسبت به سانسور تماشاگران بازی دیروز تیم ملی واکنش نشان داد.

 عادل فردوسی‌پور شب گذشته با حضور در برنامه "آسیا 2015" بعد از مدت ها در تلویزیون آفتابی شد.

نکته جالب اما طعنه عادل به سانسور در تلویزیون هنگام پخش زنده بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین بود؛ جایی که او گفت: «بحرین کلا دو تا تماشاگر داشت، اما هر جای ورزشگاه را که تلویزیون نشان می‌داد یا بهتر است بگویم نشان نمی‌داد، ایرانی‌ها نشسته بودند!»

این جملات باعث شدند فردوسی پور و رضا جاودانی مجری برنامه برای لحظاتی از خنده ریسه بروند، طوری که آقای مجری حتی در اعلام برنامه بعدی هم دچار مشکل شود!
اخبار ورزشی - بانک ورزش