ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران‌خودرو آماده خرید پرسپولیس!


تاکنون دو شرکت برای حضور در مزایده واگذاری پرسپولیس اعلام ‌آمادگی کرده‌اند.

ایسنا: مزایده واگذاری سرخابی‌ها در دو نوبت گذشته به دلیل نبود متقاضی برگزار نشد و قرار است اردیبهشت‌ماه نوبت سوم مزایده برگزار شود.

مسئولان وزارت ورزش تاکید کرده‌اند برای پرسپولیس متقاضی وجود دارد ولی فعلا برای استقلال متقاضی پیدا نشده، هر چند مسئولان استقلال مدعی شده‌اند چند متقاضی برای استقلال نیز پیدا شده است.

جدی‌ترین متقاضی برای پرسپولیس اما حسین هدایتی است و مذاکراتی با مسئولان وزارت ورزش انجام داده تا شرکت استیل‌آذین ایرانیان در مزایده شرکت کند.

هدایتی اما احتمالا در مزایده تنها نخواهد بود چرا که طبق اخبار کسب‌شده، شرکت ایران‌خودرو نیز برای حضور در مزایده ابراز تمایل کرده و باید دید در نهایت کدام شرکت‌ها به طور رسمی در مزایده حاضر می‌شوند.

پیش از این برخی مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد کردند که استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروساز مثل سایپا و ایران‌خودرو واگذار شوند.


ویدیو مرتبط :
بیان جزئیات خرید خودرو با وام دولت از سوی ایران خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتریش آماده خرید قطعات خودرو از ایران


دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش صنعتگران این کشور آمادگی خود را برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام کردند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش صنعتگران این کشور آمادگی خود را برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام کردند.

ساسان قربانی اظهار کرد: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش مذاکرات مفصلی با صنعتگران فعال این کشور در حوزه صنعت خودرو و قطعه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اتریش یکی از مراکز اصلی تولید قطعات خودرو در اروپا است، خاطرنشان کرد: در این سفر تفاهم‌نامه همکاری با سه انجمن قطعه‌سازی اتریش به امضا رسید.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: در این مذاکرات شرکتهای قطعه‌سازی اتریش آمادگی خود را برای تولید قطعات مدنظر آنها در ایران و صادرات این قطعات به اروپا، اعلام کردند.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر هیات تجاری ایران به اتریش تاکید داشت با توجه به جایگاه صنعت قطعه‌سازی اتریش در جهان، همکاری‌های مشترک با قطعه‌سازان این کشور صورت گیرد.

قربانی با بیان اینکه مقرر شد با پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت کمیته مشترک قطعه‌سازان ایران و اتریش تشکیل شود، تصریح کرد: این کمیته به صورت دوره‌ای جلساتی در تهران و وین برگزار خواهد کرد.