ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایرانیان: کار صادقیان اصلا درست نبود


سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مطلب اینستاگرامی هافبک این تیم، گفت: کار پیام صادقیان اصلا درست نبود و از دست او گلایه دارم.

خبرگزاری مهر: رحیم ایرانیان درباره پُست اینستاگرامی پیام صادقیان برای خداحافظی از تیم نفت تهران با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: من این کار را نمی‌پسندم. هر بازیکنی قبل از آنکه تصمیماتش را در اینستاگرام و صفحات شخصی‌اش منتشر کند، باید به مربی و باشگاهی که او را به تیم آورده، احترام بگذارد.

وی افزود: پیام صادقیان باید قبل از این کار، با سرمربی تیم صحبت می‌کرد و بعد از آنکه به توافق رسید و تصمیم نهایی گرفته شد، آنرا علنی می‌کرد. من از صادقیان گلایه دارم و کارش درست نبوده است. من به این بازیکن زنگ زدم تا در این خصوص صحبت کنم ولی پاسخگو نبود.

سرپرست تیم نفت تاکید کرد: بازیکنی اگر نمی‌خواهد در تیم باشد اول باید به سرمربی و باشگاه نامه بزند و آنها را در جریان بگذارد.

ایرانیان درباره اینکه آیا با این تفاسیر صادقیان از تیم نفت جدا خواهد شد یا خیر، گفت: خیر، ایشان یک چیزی گفته است. تصمیم را سرمربی تیم می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص اینکه باشگاه فولاد به دنبال جذب سیدجلال حسینی و آلویس نانگ بازیکنان تیم نفت است، گفت: هر باشگاهی اگر بازیکنان ما را بخواهد باید از راه قانونی وارد شود و با باشگاه نفت مذاکره کند نه بازیکن. تا الان هم هیچ نامه‌ای از باشگاه فولاد برای مذاکره با حسینی و نانگ به ما نرسیده است. ضمن اینکه لیست خروجی و ورود بازیکنان نفت هنوز مشخص نشده است.

سرپرست تیم نفت درباره دیدار این هفته این تیم با صبای قم، یادآور شد: صبا این هفته‌ها سرحال است و نتایج خوبی گرفته. بازی سختی با تیم صبا داریم و امیدوارم که برابر این تیم خوب ظاهر شویم.

ایرانیان در پایان درباره برنامه نیم فصل تیم نفت و برپایی اردو در کشور ترکیه، گفت: هنوز اردوی ما در ترکیه قطعی نشده است. احتمالا بعد از بازی با صبا سه روز تمرینات ما تعطیل شود و سپس تمرینات را شروع کنیم. باشگاه در تلاش است تا اردوی ترکیه را برگزار کند.


ویدیو مرتبط :
ثروتمند شدن اصلا کار سختی نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصلا به کار بردن تعبیر آزادی قلم درست نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آزادی دارای حد و حدودی است و اصلا به کار بردن تعبیرهایی مانند آزادی قلم درست نیست.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آزادی دارای حد و حدودی است و اصلا به کار بردن تعبیرهایی مانند آزادی قلم درست نیست.

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان با بیان این‌که طبق گفته بزرگان دین و علما هر آنچه که روسای یک جامعه تبین کنند بر جامعه اثر خواهد گذاشت، اظهار کرد: در زمان رضا شاه و محمدرضا شاه، خانم پارسا به عنوان وزیر آموزش انتخاب شد که متاسفانه دارای هیچ پارسایی نبود و از این‌که دختران چادر سر می‌کردند نگران بود.

وی افزود: روسای هر جامعه تصمیمات‌شان بر مردم اثر می‌گذارد و می‌تواند مسیر یک جامعه را تغییر دهد و حتی تفکرات جامعه‌ای را دگرگون کند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: خوشبختانه رهبر ما فردی باهوش، عادل و با انصاف است و خوشحالیم که چنین فردی تصمیماتی می‌گیرد که همیشه مردم ایران سرافراز باشند و احساس غرور کنند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: ممکن است رییس‌جمهورهای دوران مختلف کشور صحبت‌هایی بکنند، اما تصمیمات و صحبت‌هایی که بر جامعه اثرگذار خواهد بود، صحبت‌های رهبری هستند.

وی خطاب به رییس جمهور کشور اظهار کرد: هم اکنون رییس جمهور ما یک فرد روحانی است، اما برخی مواقع صحبت‌هایی می‌کند که به دور از تدبیر است.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به دیدار روحانی با هنرمندان گفت: این یعنی چی که رییس جمهور می‌گوید هنرمندان آزادانه هر کاری بکنند و مردم خودشان خوب و بد را انتخاب کنند؟! رییس جمهور باید این حرف‌های بی‌تدبیر را از خود دور و اندکی بر روی سخنانش تدبیر کند.

طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: مگر می‌شود هنرمند هر کاری دوست داشت انجام دهد؟ مگر جامعه با این‌که هرکس هرکاری کند اداره می‌شود؟ باید هنر در مسیر درست به مردم ارائه شود، چراکه هرکسی هنر را خواهد دید از یک بچه تا فردی که دینش کامل نیست و آن‌گاه این افراد دچار گناه خواهند شد.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور درباره آزادی قلم اضافه کرد: آزادی قلم که همین‌طوری نمی‌شود، آزادی دارای حد و حدودی است و اصلا تعبیر چنین صحبت‌هایی صلاح نیست.

ارتباط واقعی با آمریکا هیچ‌گاه برقرار نمی‌شود

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: مردم جامعه حرف حق را می‌شنوند و آن حرف انصافا از زبان رهبری خارج می‌شود و همه باید گوش به فرمان و امرهای ایشان باشیم، صحبت‌های دیگران دارای اشکال است و تنها رهبری همه جوانب را هنگام سخنرانی رعایت می‌کند.

وی در خصوص سخنان رهبری در جمع مردم قم و تاثیر آن بر ادامه مذاکرات گفت: مهم‌ترین صحبت‌ها در مورد ارتباط با آمریکا از زبان رهبری باید شنیده شود، ارتباط واقعی با آمریکا هیچ‌گاه برقرار نمی‌شود همان‌گونه که ارتباط میان یک گرگ و میش بر قرار نخواهد شد.

خطیب جمعه اصفهان گفت: باید با الفاظ خوب با آمریکا حرف بزنیم تا شرشان از سر کشور کم شود و بدون تردید بدانید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

طباطبایی‌نژاد به شهادت امام حسن عسگری اشاره کرد و افزود: امام حسن عسگری تنها امامی بود که به دلیل محاصره هیچ‌گاه نتوانست به حج برود، اما در همین حالت محاصره نیز، شاگردان بسیار والامقامی تربیت کرد و سخنان نابی برای ما به یادگار گذاشت.

وی به هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن آماده است تا میان سنی و شیعه را بر هم بزند و از این درگیری استفاده کند، پس باید در سخنرانی‌ها و صحبت‌های خود در مورد یکدیگر حواس‌مان باشد که دشمن شادکن نشویم و بدانیم وحدت یک امر بسیار با ارزش در اسلام است.