ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایتالیا حریف ایران در دیدار رده‌بندی شد


تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست برابر برزیل راهی دیدار رده‌بندی و حریف ایران در این مسابقه شد.

خبرگزاری تسنیم: در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال از ساعت 23 شنبه شب تیم‌های ایتالیا و برزیل به مصاف هم رفتند که برزیل با برتری 3 بر صفر در این دیدار گام به مسابقه فینال گذاشت.

برزیل در این دیدار با نتایج 25-11، 25-23 و 25-20 میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی را از پیش رو برداشت و حریف آمریکا در فینال شد.

ایتالیا هم به دیدار رده‌بندی رسید و از ساعت 20 امشب (یکشنبه) باید برابر تیم ملی والیبال کشورمان صف آرایی کند.


ویدیو مرتبط :
‫کشتی زیدوند با حریف چینی و کسب مدال برنز- دیدار رده بندی 66 کیلو آسیا 2016‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف ایران در دیدار رده‌بندی مشخص شد


تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه دوم جام جهانی کشتی فرنگی، حریف تیم ملی کشورمان در دیدار رده‌بندی شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که از صبح امروز با حضور 8 تیم برتر جهان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است تیم ملی کشورمان با کسب دومین پیروزی در سومین دیدارش با نتیجه 7 بر یک مقابل آلمان جواز حضور در دیدار رده‌بندی را کسب کرد.

از طرفی با توجه به شکست ترکیه مقابل روسیه در گروه مقابل، روسیه با 3 پیروزی پی در پی فینالیست شد و ترکیه به عنوان تیم دوم به دیدار رده‌بندی راه یافت.

با توجه به نتایج کسب شده در گروه اول هم به نظر می‌رسد حضور آذربایجان در فینال قطعی باشد. آذری‌ها در سومین مسابقه خود باید به مصاف سوئد بروند که به نظر نمی‌رسد شاگردان خیرآبادی کار چندان سختی داشته باشند.

بر اساس برنامه مسابقات تیم‌های اول هر گروه دیدار فینال و تیم‌های دوم عصر فردا دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

تیم کشتی فرنگی کشورمان به عنوان سرگروه، گروه اول با تیم‌های آذربایجان، سوئد و آلمان همگروه بود. در گروه دوم نیز تیم‌های روسیه، مجارستان، ارمنستان و ترکیه حضور دارند.