ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایبراهیموویچ همیشه فحاشی می‌کند


مدافع سنگالی تیم فوتبال سن‌آتین مدعی شد ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن به او توهین کرده است.

وب سایت نود: امروز (یکشنبه) سن‌ژرمنی‌ها در هفته چهارم لوشامپیونه میزبان سن‌‌آتین است. به همین منظور مصطفی بایسال، بازیکن خط دفاع سن‌آتینی‌ها گفت‌وگویی با یکی از نشریات پاریسی داشته و از رفتار زلاتان ایبراهیموویچ انتقاد کرده است.

بایسال اظهار داشت: خاطره خوشی از رویارویی با زلاتان ایبراهیموویچ ندارم. او مرتب در زمین حرف می‌زند و حرف‌های بد به بازیکن طرف مقابلش می‌‌زند. آخرین بار که مقابلش قرار گرفتم، فحش بسیار بدی داد. از این بابت متاسفم.

این پیکار ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
سوپر گل ایبراهیموویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوب جویدن غذا همیشه هم مفید نیست!؟



 

 

خوب جویدن غذا همیشه هم مفید نیست!؟

 

نحوه جویدن غذا بیشتر به ویژگی‌های غذایی که می‌خوریم، بستگی دارد و بنابراین می‌توانید غذاهایی را انتخاب کنید که زیاد نیازی به جویدن ندارند.

 

برخی از محققان ادعا کرده‌اند؛ توصیه قدیمی در مورد خوب جویدن غذا همیشه هم برای سلامتی مفید نیست.

 

خوردن لقمه‌های بزرگتر و جویدن کمتر غذا برای کسانی که قصد دارند لاغر شوند بهتر است. چون لقمه‌های بزرگتر برای هضم و تجزیه شدن در معده به زمان بیشتری احتیاج دارند. این بدین معنی است که در این صورت فرد مدت طولانی‌تری، احساس سیری می‌کند و انرژی حاصل از سوخت غذا آرام‌تر آزاد می‌شود. اما برای کسانی که ورزشکار هستند بهتر است که غذاهای نرم‌تر استفاده کنند و بیشتر لقمه‌های خود را بجوند.
نحوه جویدن غذا بیشتر به ویژگی‌های غذایی که می‌خوریم، بستگی دارد و بنابراین می‌توانید غذاهایی را انتخاب کنید که زیاد نیازی به جویدن ندارند.