ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اکبری:‌پیروزی بر استرالیا آسان نبود


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: استرالیا در بین 8 تیم برتر لیگ جهانی بازی می کند و پیروزی بر این تیم آسان نبود.

خبرگزاری ایسنا: پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی مقابل استرالیا اظهار کرد: به حریف خسته نباشید می‌گویم. استرالیا تیم خوب و بزرگی است که حتی تجربه بازی در لیگ جهانی را دارد. این تیم جزو 8 تیم برتر لیگ جهانی بود و قطعا بازیکنان باتجربه‌ای دارد. ما هم امروز بازی خوبی را انجام دادیم. بعد از باخت مقابل کره گفتم وقتی اشتباه داشته باشیم می‌بازیم.

وی افزود:‌اشتباه فردی شامل همه می‌شود. باخت مال همه است و برد هم مال همه است. بازیکن و من سرمربی ممکن است اشتباه داشته باشیم اما همه می‌توانیم با به حداقل رساندن اشتباهات خود یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. در بازی مقابل استرالیا اشتباه های ما به حداقل رسید و این نقطه برتری ما مقابل حریف بود.

پیمان اکبری خاطرنشان کرد: قطعا بازی امروز از نظر من تمام شده و فردا یک روز جدید است. باید مقابل چین به میدان برویم. چین قطعا یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا در این مسابقات است. آن‌ها روی سرعت تمرکز دارند و ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل حریف داشته باشیم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم سرعت تیم چین بیشتر از کره‌جنوبی باشد. سرویس‌های خوب خیلی به ما کمک می‌کند که از سرعت حریف بکاهیم. به هر حال با توجه به اینکه یک باخت داده‌ایم باید تجربه کسب کرده باشیم و مقابل چین بازی خوبی انجام دهیم.

اکبری در پاسخ به پرسشی درباره دلیل باخت ایران در ست دوم بازی مقابل استرالیا گفت: به هر حال تیم استرالیا تیم کوچکی نیست. آن‌ها خیلی خوب کار کردند ما در ست دوم تصمیم گرفتیم. مهره‌های اصلی خود را بیرون بکشیم تا هم آن ها استراحت کنند و هم از بیرون شاهد بازی باشند. وقتی بازیکن از بازی خارج می‌شود و بازی را می ‌بیند در بازگشت دوباره بهتر کار می کند.


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی استرالیا بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقدماتی جام جهانی 2014/ توقف آرژانتین ، پیروزی اسپانیا و شکست استرالیا





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مقدماتی جام جهانی 2014 

آمریکای جنوبی

توقف آرژانتین و شکست پاراگوئه در خانه

آرژانتین که با همه بازیکنان بزرگ خود به میدان رفته بود، برابر پرو متوقف شد.

دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آمریکای جنوبی با انجام 2 دیدار پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها آرژانتین میزبان پرو بود. این دیدار در ورزشگاه ناسیونال لیما برگزار شد که حاصل تلاش 2 تیم تساوی یک بر یک بود.

در دقیقه 22 کارلوس آگوستو زامبرانو توانست پرو را از حریف قدرتمند پیش بیندازد ولی در دقیقه 37 گونزالو ایگواین نتیجه را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان برقرار ماند تا امتیازها تقسیم شوند. آلبی سلسته با این یک تساوی 14 امتیازی شد و همچنان به عنوان صدرنشین گروه این منطقه باقی ماند. پرو نیز با 7 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

در دیگر دیدار پاراگوئه در زمین خودی 2 بر صفر مغلوب ونزوئلا شد. خوزه سالومون راندون در دقیقه‌های 45 و 68 گل‌های ونزوئلا را به ثمر رساند تا 3 امتیاز این بازی را بدست آورد. ونزوئلا اکنون با 11 امتیاز ششم است و پاراگوئه نیز با 4 امتیاز رده آخر را به خود اختصاص داده است.

مقدماتی جام جهانی 2014

اسپانیا با یک گل گرجستان را شکست داد

تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین دیدار خود در رقابتهای مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل در قاره اروپا با یک گل میزبان خود گرجستان را شکست داد.

تک گل قهرمان جهان و اروپا را روبرتو سولدادو در دقیقه هشتاد و شش به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از تفلیس، اسپانیا با این پیروزی سه امتیازی شد و به همراه گرجستان در رده دوم جدول گروه نهم این رقابتها قرار گرفت. 

مقدماتی جام جهانی 2014

اردن دو بر یک استرالیا را شکست داد

تیم ملی فوتبال اردن سه شنبه در گروه دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل در قاره آسیا با نتیجه دو بر یک میزبان خود استرالیا را شکست داد.

گلهای این دیدار را حسن عبدالفتاح در دقیقه چهل و شش از روی نقطه پنالتی و عامر ذیب در دقیقه هفتاد و سه برای اردن به ثمر رساندند و تک گل استرالیا را نیز آرچی تامپسون در دقیقه هشتاد و شش به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از امان، اردن با این پیروزی چهار امتیازی شد و پس از ژاپن ده امتیازی در رده دوم جدول این گروه قرار گرفت.

تیمهای استرالیا، عراق و عمان نیز هر کدام با دو امتیاز در رده های سوم تا پنجم قرار دارند./ورزش3