ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اکبرپور: دروغ است،رباط صلیبی پاره نکردم



اکبرپور: دروغ است،رباط صلیبی پاره نکردم/نگران نیستم و نظر کی روش را عوض می کنم/برای کمک به زلزله زده ها آماده امچند روز بود زانویم درد می‌کرد و مجبور شدم MRI بگیرم. پس از گرفتن عکس مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و تنها پایم اندکی ورم کرده که با فیزیوتراپی حل خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


سایت گل- سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال در روزهای گذشته با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم کرد و حتی شایعه پارگی رباط صلیبی او مطرح شد که البته خودش این موضوع را تکذیب می کند.او در مورد مصدومیتش،شرایط فعلی استقلال،زلزله تبریز و مسائل مخنلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.حرف های شماره 20 استقلال را می خوانید.
این درست است که می گویند رباط صلیبی پاره کردی؟
خیر،دروغ است.من رباط پاره نکردم.
پس مشکل تو چیست؟
چند روز بود زانویم درد می‌کرد و مجبور شدم MRI بگیرم. پس از گرفتن عکس مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و تنها پایم اندکی ورم کرده که با فیزیوتراپی حل خواهد شد. رباط پایم پاره نشده و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد امروز یا فردا در تمرینات شرکت خواهم کرد.
شرایط فعلی استقلال چگونه است؟
تمرینات به صورت منظم دنبال می‌شود و تعطیلی لیگ باعث می‌شود هماهنگی بازیکنان نسبت به هفته‌های اول بیشتر شود. تلاش می‌کنیم در بازی هفته آینده مقابل ملوان عملکرد بهتری نسبت به هفته‌های گذشته داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.
راستی از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی ناراحت نیستی؟
خیر،ناراحت و نگران نیستم و می‌دانم با بازی‌های خوب می‌توانم به تیم ملی دعوت شوم. کی‌روش همه چیز را زیر نظر دارد و نظر او را عوض خواهم کرد.
در مورد حادثه تلخ زلزله تبریز چه صحبتی داری؟
وقتی خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم و عکس‌ها را دیدم دلم سوخت. امیدوارم خدا به خانواده عزیزانی که از دنیا رفته‌اند، صبر دهد و تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که برای آنها دعا کنیم.امیدوارم مسئولان هر چه سریع‌تر به آنها کمک کنند تا سرپناهی برایشان فراهم شود. هر چه به سمت زمستان می‌رویم هوا سردتر می‌شود. سرمای وحشتناک تبریز را تجربه کرده‌ام و می‌دانم آنها در این شرایط چه می‌کشند. اگر قرار به برگزاری دیدار دوستانه و خیرخواهانه باشد با کمال میل شرکت خواهم کرد و از کمک‌های نقدی دریغ نمی‌کنم./گل

 


ویدیو مرتبط :
جراحی رباط صلیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است



 

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است

 

/اخبار كوتاه از فولاد خوزستان/

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است

رباط صلیبی هافبك تیم فوتبال فولاد خوزستان آسیب ندیده است.

سعید رمضانی كه در اردوی ارومیه فولاد دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده با گرفتن MRI مشخص شد كه از ناحیه رباط مشكلی ندارد اما این بازیكن برای فیزیوتراپی و درمان زانوی خود شب گذشته به تهران بازگشت.

* امروز آخرین روز اردوی فولاد در ارومیه است. این تیم پس از بازگشت از ارومیه در اهواز تمرینات خود را دنبال می كند و 17 تیر راهی تركیه می شود.

* در ارومیه 3 بازیكن لیگ دسته اولی حضور پیدا كردند كه از بین آنها مجید جلالی دو بازیكن را نپسندید اما جراح كار بازیكن تیم شیرین فراز مورد توجه جلالی قرار گرفت.

* حسین آشنا دروازه بان تیم فولاد به دلیل مصدومیت به تازگی نرم دویدن را آغاز كرده است.

* قرار است بازیكنی از بلوك شرق اروپا به زودی در تمرینات فولاد حضور پیدا كند. جلالی اگر نتواند بازیكنان مورد نیازش را پیدا كند به زودی راهی برزیل می شود.