ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

او را با لگد از استقلال بیرون بیندازید



اخبار,اخبار ورزشی,حسن روشن

حسن روشن حتی وقتی استقلال می برد دست از انتقاد کردن برنمی دارد.

حسن روشن روز گذشته پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل ملوان را مشاهده کرد. او بازی استقلال در نیمه نخست را بسیار می پسندد اما نیمه دوم را افتضاح توصیف می کند و می گوید این چه تعویض های عجیب و غریبی بود که مظلومی انجام داد.

او  نوک تیز انتقادات خود را به سمت کرار جاسم بازیکن عراقی استقلال می برد و می گوید: "به این دلیل گفتم نیمه دوم افتضاح بود چون کرار از 6 پاسی که می‌داد 8 تایش اشتباه بود باور کنید حال نداشتم بازی را ببینم اما این پسره (کرار) فقط به درد تیم به هم زدن می‌خورد."

وی افزود: "یعنی او را باید با لگد از استقلال بیرون کنند پول زیاد به او داده‌اند و حالا نمی‌توانند جمعش کنند. تیم به این خوبی بسته شده این همه جوان مثل شیر درون زمین می‌روند یک نفر استقلال را به هم می‌ریزد.

 

چند سال پیش عمادرضا عراقی بود و در ایران حضور داشت او هم خوب بازی می‌کرد و هم حاشیه‌هایش کمتر بود شما ببینید تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا حضور داشت و ایران را هم برد بازیکنانی ضعیف‌تر از کرار در آن تیم حضور داشتند ولی سرمربی تیم اخلاق را فدا نکرد و اصلا او را دعوت نکرد مظلومی هم دارد راه قلعه‌نویی را می رود آقای مظلومی این کار را با استقلال نکن.

 

اگر بازیکنی مثل مسی به بارسلونا می‌رود هیچ کس نمی‌تواند حرفی بزند چون او مسی است ولی این کراری که استقلال بدون آن هم عالی بازی کرده کیست که نتوانیم از او بگذریم اگر امسال کرار در استقلال بازی کنند جوان‌ها ضربه می خورند."

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
چگونه چدن گازتان را برق بیندازید ؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش روشن به اظهارات آنالیزور استقلال؛ پاسخ حیوانی که به آدم لگد می زند را نباید داد!



اخبار,اخبار ورزشی ,استقلال

پیشکشوت تیم فوتبال استقلال پاسخ اظهارات رضا رجبی را داد.

 حسن روشن درباره صحبت های رضا رجبی، آنالیزور استقلال، مبنی بر اینکه از روشن چیزهایی می داند که نمی خواهد بیان کند اظهار داشت: من اصلا این آقا را نمی شناسم.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی حکایت ها مانند آن حیوانی است که در خیابان به آدم لگد می زند و انتظار پاسخگویی دارد. ولی نباید جواب آن را داد.

روشن افزود: جواب ابلهان خاموشی است. من گنده شان را له کردم و دیگر نیازی نیست جواب اینها را بدهم.

 اخبار ورزشی  -  کاپ