ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اومانیا: خیلی مهم بود که گل نخوردیم


مدافع کاستاریکایی تیم پرسپولیس گفت: الهلال در تهران خیلی ما را تحت فشار گذاشت اما خیلی مهم بود که گل نخوریم و بازی را ببریم.

خبرگزاری تسنیم: مایکل اومانیا در مورد برتری پرسپولیس در بازی رفت مقابل الهلال عربستان عنوان کرد: بازی سخت و سنگینی بود و حریف خیلی قوی به نظر می‌رسید. سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: بازی‌های پرفشاری که در این چند هفته انجام داده بودیم باعث شد مقابل الهلال خیلی تحت فشار قرار بگیریم اما خوشحالم از اینکه برنده از میدان بیرون آمدیم و گلی هم دریافت نکردیم. مهم این بود که گل نخوردیم

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل تعویضش به خاطر مصدمیت بود یا خستگی، تاکید کرد: متاسفانه در جریان بازی مصدوم شدم و خیلی درد داشتم. دردم هنوز برطرف نشده و باید حتماً فیزیوتراپی کنم.

اومانیا در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال به میدان برود یا نه، گفت: دردم هنوز برطرف نشده و در تمرین عصر امروز (چهارشنبه) حتماً به پزشک تیم مراجعه خواهم کرد. فکر کنم بعد از چند جلسه فیزیوتراپی مشکلم برطرف خواهد شد و بتوانم در عربستان بازی کنم. تلاش می‌کنم به بازی برگشت برسم.

وی در در واکنش به این سوال که پرسپولیس در بازی برگشت توان شکست دادن الهلال را دارد یا نه، خاطرنشان کرد: کارمان در عربستان خیلی سخت است چرا که آنها تیم قدرتمندی هستند و در تهران ما را تحت فشار قرار دادند. شرایط بدنی ما به خاطر فاصله بین دو بازی بهتر خواهد بود. هدف ما این است که به مراحل بالاتر برویم و همه تلاش خود را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد.


ویدیو مرتبط :
گل بخودی اومانیا؛ سپاهان-پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه نویی: این پیروزی برای تراکتور خیلی مهم بود / روی ضدحمله گل زدیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیروزی مقابل الهلال عربستان را بسیار برای تیمش ارزشمند خواند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سه شنبه شب در گروه C رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در دوحه موفق شد مقابل الهلال عربستان به برتری رسیده و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

امیر قلعه نویی پس از این پیروزی اظهار کرد: این پیروزی بسیار ارزشمندی برای تیم ما بود. چراکه این پیروزی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به تیم ما روحیه داده و ما را به سوی جلو سوق داده است. تراکتورسازی در هر دو نیمه بازی هماهنگی را به اجرا گذاشت و ما نهایت تلاش خود را به کار بردیم تا در نیمه نخست گلی دریافت نکنیم و موفق به انجام این کار هم شدیم.

سرمربی تراکتور در ادامه افزود: در نیمه دوم روش بازی خود را تغیر دادیم و حملات بیشتری را در دستور کار قرار دادیم و توانستیم در لحظه مناسب گل نخست خود را به ثمر برسانیم. پس از آن، سعی کردیم به ضدحملات تکیه کنیم و با گل دوم توانستم پیروزی را از آن خود کنیم.

تراکتورسازی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و راهی مرحله بعدی شد.

 

اخبار ورزشی - مهر