ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اومانیا: باید بُردها را ادامه بدهیم


مدافع کاستاریکایی پرسپولیس گفت: دربی بازی مهم و سختی است ولی استقلال در مسیر صعود ما قرار گرفته است و ما چاره‌ای جز ادامه بازی‌های خوب و کسب نتیجه نداریم.

خبرگزاری فارس: مایکل اومانیا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دربی 81 گفت: دربی، دیداری است که با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی حالا دربی در مسیر اهداف بزرگتر تیم ما قرار گرفته است و به همین دلیل فکر می‌کنم ما شرایط خوبی برای این بازی داریم. پرسپولیس روند خوبی پیدا کرده و من امیدوارم نتایج خوبی در بازی‌های بعدی بگیریم. خیلی خوشحال هستم که شرایط برای ما تغییر کرد و اکنون شانس و اقبال خیلی خوبی داریم تا خودمان را در جدول بالا و بالاتر بکشیم. دربی هم بازی مهم و سختی است ولی ما می‌توانیم به برد برسیم و باز چند پله‌ای بالاتر برویم.

وی درباره تحلیل خود از تغییر روند نتیجه‌گیری پرسپولیس ادامه داد: من با بن‌سون هم عقیده هستم. گاهی شما همه کارهای لازم را انجام می‌دهید و خوب بازی می‌کنید ولی همه عوامل دیگر در کنار هم مانع می‌شود. ما چنین شرایطی داشتیم. لیگ را خوب شروع نکردیم. فشار زیاد بود ولی همه می‌دانستیم واقعیت تیم ما چیست و فقط می‌خواستیم به این واقعیت نزدیک شویم. البته هنوز تا نشان دادن این واقعیت فاصله داریم و باید چند هفته دیگر صبر کرد.

اومانیا درباره دلیل و وضعیت آسیب‌دیدگی خود خاطر نشان کرد: در جریان یکی از تمرینات، روی یک چرخش احساس کردم تیری به زانویم شلیک شده است ولی حالا بهتر هستم و احساس خوبی دارم. احتمالا تا یک هفته دیگر به تمرینات باز خواهم گشت تا برای بازی‌های آینده آماده شوم.

مدافع میانی سرخپوشان درباره عدم دعوت به تیم ملی کشورش در ماه‌های اخیر تصریح کرد: مربی تیم ملی ما عوض شده و او برنامه‌های خود را دنبال می‌کند، من هم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. بعد از حضور او، دعوت نشده‌ام و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی روی خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
راز قسمت 17 : چطور هر روز را با موفقیت ادامه بدهیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرث بیل: باید به تاریخ سازی ادامه بدهیم


گرث بیل می‌‌خواهد به تاریخ سازی با رئال مادرید ادامه بدهد.

طرفداری: به گزارش فوتبال اسپانیا، لوس بلانکوس پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری سعی‌ می‌‌کند امسال هم جام‌های ممکن را ببرد و حالا ستاره ولزی و گران قیمت رئال مادرید می‌‌گوید:"برای همه ما بردن چمپیونزلیگ فوق العاده بود اما باید به جلو نگاه کنیم.

"باید به تاریخ سازی ادامه بدهیم. مشخص است که گلزنی در فینال فوق العاده است و بردن چمپیونزلیگ یکی‌ بزرگترین رویا‌های بازیکنان است. هر کسی‌ که در فینال گلزنی کند احساس می‌‌کند که به آرزوی خود رسیده است. می‌‌دانیم که در باشگاهی مانند رئال مادرید همواره فشار وجود دارد اما من از آن خوشم می‌‌آید. باید تلاش کنیم و آن را امسال دوباره ببریم."