ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولیویرا با تراکتورسازی تسویه حساب کرد


سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی پس از فسخ قرارداد با این تیم، بخشی از مطالباتش را دریافت نکرده بود که در نهایت با این باشگاه تبریزی تسویه حساب کرد.

خبرگزاری تسنیم: تونی اولیویرا که پس از کسب نتایج ضعیف در تراکتورسازی از سرمربیگری این تیم برکنار شد و جای خود را به امیر قلعه‌نویی داد، تسویه حساب مالی خود را با این باشگاه تبریزی انجام داد.

سرمربی پیشین سرخپوشان تبریزی، بخشی از مطالبات این فصلش باقی مانده بود و با توافقی که هنگام فسخ قرارداد صورت گرفت، قرار شد باشگاه تراکتورسازی در آینده‌ای نزدیک مبلغ قرارداد این فصل او را پرداخت کند. در نهایت و پس از جذب منابع مالی توسط مسئولان این باشگاه تبریزی، تونی اولیویرا 15 ژانویه (25 دی‌ماه) به صورت کامل مطالباتش از باشگاه تراکتورسازی را دریافت کرد.

در حال حاضر تونی اولیویرا در خصوص قرارداد دو فصل پیش خود اختلافاتی با تراکتورسازی دارد که مسئولان باشگاه در تلاش هستند از راه قانونی در این خصوص به توافق برسند. اولیویرا پیش از این مدعی شده بود 230 هزار دلار از تراکتورسازی طلبکار است که این مبلغ به واسطه طلبی بود که از باشگاه داشت و به خاطر پرداخت نشدن آن، جرایمی هم برای باشگاه تراکتورسازی در نظر گرفته شده بود.

پس از این ادعا مسئولان باشگاه تراکتورسازی ثابت کردند 100 هزار دلار به اولیویرا پرداخت کرده‌اند و حالا در تلاش هستند با پاک کردن جرایم، مبلغی نزدیک به 70 هزار دلار به این مربی پرتغالی پرداخت کنند تا پرونده شکایت تونی از تراکتورسازی در فیفا هم بسته شود.


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچارامروزبا پرسپولیس تسویه حساب می کند



 

 

 

تیم پرسپولیس

 

زلاتکو کرانچارسرمربی کروات و سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه طی هفته جاری با این تیم قطع همکاری کرد امروز طی نشستی با حبیب کاشانی سرپرست سرخ پوشان پایتخت ضمن دریافت برگه تسویه حساب خود برای همیشه از این تیم جدا خواهد شد.

براساس تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس زلاتکو کرانچار پس از آنکه نتوانست در نهمین دوره رقابت های لیگ برتر انتظارهواداران را برآورده کند روز گذشته جای خود را به علی دایی داد.

این مربی هم اکنون در ایران است تا پس از دریافت مطالبات خود و تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس به کشورش بازگردد.

طی روزهای گذشته که به طور رسمی اعلام شد کرانچار دیگر سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد دعوتنامه ای از سوی تیم های ایرانی برای وی ارائه نشده است، اما خود کرانچار علاقه مند است اگر پیشنهادی از سوی تیم های ایرانی داشته باشد به آنها پاسخ مثبت دهد.