ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین پیروزی آسمان‌خراش‌های ایران در جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی بسکتبال ایران

 

اخبار ورزشی - جام جهانی بسکتبال 2014 - اسپانیا
اولین پیروزی آسمان‌خراش‌های ایران در جام جهانی

تیم ملی بسکتبال ایران با غلبه بر مصر به نخستین پیروزی خود در جام جهانی 2014اسپانیا رسید.

 تیم ملی بسکتبال ایران در بازی چهارم خود در جام جهانی بسکتبال 2014 توانست تیم ملی مصر را با نتیجه 88 بر 73 شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

ایران که در این بازی با ترکیب حامد حدادی، صمد نیکخواه، حامد آفاق، مهدی کامرانی و اوشین ساهاکیان، بازی را شروع کرد، امید زیادی داشت که با کسب 2 پیروزی در این جام جهانی به مرحله دوم صعود کند اما 2 شکست کاملا طبیعی مقابل اسپانیا و برزیل و قبول باخت مقابل صربستانی که می‌شد آن را شکست داد تا حد زیادی رویاهای شاگران بچیروویچ را نقش بر آب کرد.

بازیکنان ایران در شروع بازی تمام تلاش خود را برای اعاده حیثیت در سخت‌ترین گروه جام جهانی 2014 به کار بستند و در همان کوارتر اول در یک رالی یک طرفه 10 بر صفر از مصر پیش افتادند. بازیکنان حریف از امتیاز 10 بر صفر به خودشان آمده و با استفاده از اشتباهات بازیکنان ایران حتی تا 2 امتیازی ایران هم پیش آمدند اما کوارتر اول با نتیجه 27 بر 15 به سود ایران تمام شد. در کوارتر دوم، مصری‌ها فعالیت بیشتری از خود نشان دادند چون تنها امید آنها نیز برای کسب پیروزی در جام جهانی، همین بازی بود. کوارتر دوم با حساب 26 بر 21 به سود چین و دو تیم با نتیجه 48 بر 41 به سود ایران در پایان نیمه اول نزد مربیان خود رفتند.

رقابت حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی برای کسب امتیاز، پرتاب‌های 3 امتیازی صمد و حامد آفاق، قدرت نمایی حدادی در زیر سبد و در نهایت هماهنگی 5 بازیکن بازیکن درون زمین، عامل برتری ایران در بازی با مصر بود. کوارتر سوم را شاگردان بچیروویچ 16 بر 15 به سود خود تمام کردند. اختلاف نتیجه در کوارتر چهارم بیشتر هم شد و این کوارتر را با نتیجه 24 بر 17 و کل بازی رابا نتیجه 88 بر 88 به پایان برد.

تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 20:30 فردا پنجشنبه به مصاف فرانسه، قهرمان سال 2013 اروپا می‌رود.

اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
بازتاب اولین پیروزی ایران در جام جهانی والیبال ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاپن ، اولین حریف ایران در جام جهانی کشتی آزاد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ژاپن ، اولین حریف ایران در جام جهانی کشتی آزاد

مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2013 – تهران امشب برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین ؛با انجام قرعه کشی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد تهران ، تیم ایران در گروه دوم با تیمهای ژاپن ، آمریکا ، گرجستان و بلغارستان هم گروه شد .

در گروه اول هم تیمهای روسیه ، آذربایجان ، بلاروس ، ترکیه و قزاقستان هم گروه شدند . تیم ژاپن حریف اول ایران است . آمریکا با گرجستان روبرو می شوند و بلغارستان هم استراحت دارد . در گروه اول نیز تیمهای روسیه با آذربایجان و بلاروس با ترکیه مسابقه می دهند ، قزاقستان هم استراحت دارد . حریف دوم ایران بلغارستان است ./خبر آنلاین