ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین واکنش فتح الله زاده به شکست سنگین استقلال مقابل ملوان



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - روسیاهی به ذغال ماند
فتح‌الله‌زاده: امروز روز برد استقلال نبود/انزلی برای ما خوش‌یمن نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز روز برد استقلال نبود و تیم حریف هم خوب بازی کرد.

علی فتح‌الله‌زاده درباره شکست استقلال مقابل ملوان و اینکه این تیم گربه‌سیاه استقلال شده است اظهار داشت: گاهی این اتفاق‌ها پیش می‌آید به هر حال زمین بازی هم خوب نبود و ما هم چند بازیکن تاثیرگذار خوب خود را نداشتیم. خسرو حیدری و آندو نبودند. امروز از آن روزهایی بود که نباید می‌بردیم. بازیکن حریف یک شوت زد و اتفاقاتی افتاد و ما گل خوردیم. در عین ناباوری با نتیجه بدی باختیم ولی بچه‌ها زحمت کشیدند و امیر قلعه‌نویی هم تا اینجا زحمت خود را کشیده است.

وی درباره اینکه انزلی برای استقلال خاطرات خوبی رقم نمی‌زند عنوان کرد: انزلی برای ما خوش‌یمن نبوده است البته تیم حریف خوب بازی کرد ولی از یک مسئله خوشحالم با توجه به حرف و حدیث‌هایی که پیش امده بود باید بگویم که زمستان رفت و روسیاهی به ذغال ماند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه ظاهرا مسئولان ملوان شارژ خوبی از تیم خود انجام دادند گفت: تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس و استقلال با انگیزه بازی می‌کنند. امروز روز استقلال نبود بچه‌ها زحمت کشیدند اما باخت تلخی بود و همه ما ناراحتیم اما قطعا بچه‌ها در بازی‌های بعدی جبران می‌کنند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه با توجه به این باخت برای رسیدن به قهرمانی دچار نگرانی نشد گفت: کارمان که سخت شد همانطور که این اتفاق برای ما افتاد قطعا برای تیم‌های دیگر هم می‌افتد من به قلعه‌نویی اعتقاد دارم و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم بابت این باختی که آوردیم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فتح الله زاده به جدایی تیموریان از استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - مخالفت مدیرعامل با جدایی تیموریان

مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با جدایی آندرانیک تیموریان از این تیم مخالفت کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، یکی از مباحث مطرح شده اصلی در جلسه شورای معاونان باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان بود.

سخنگوی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: آندرانیک تیموریان از بازیکنان بسیار با ارزش استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است که همواره در بازی های تیم ملی و استقلال به عنوان یک بازیکن موثر به میدان رفته است.

هاشم ساعدی افزود: گفته می شود یک تیم قطری علاقه مند به جذب آندرانیک تیموریان است و ما می دانیم سطح فوتبال این بازیکن از قطر بالاتر است و طبیعی است که با توجه به توان فنی بالا و قدرت بدنی مناسب، بسیاری از تیم ها علاقه مند به خدمت گرفتن این بازیکن باشند و بر همین اساس موضوع جدایی این بازیکن در جلسه شورای معاونان باشگاه استقلال مطرح شد که مدیرعامل و سرمربی و همه معاونان باشگاه مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کردند.

وی اضافه کرد: قرار شده است علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال با آندرانیک تیموریان نشستی داشته باشند و در این خصوص تصمیم گیری شود.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: نکته دیگر مطرح شده در این جلسه در خصوص محرومیت آندرانیک تیموریان بود. می دانیم این بازیکن فوتبالیستی فنی، فیزیکی و محکم است که در تیم ملی و استقلال همواره همین طور فوتبال بازی می کند و در همه جای زمین هم حضور دارد. بازیکنان فوتبال او را دوست دارند.

ساعدی افزود: از اتفاقات ناخواسته که در برخورد آندرانیک تیموریان با سینا عشوری بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان صورت گرفت متاسف شدیم اما این حرکت به هیچ وجه تعمدی نبود و در مسابقه فوتبال از این نوع برخوردها همیشه پیش می آید.

وی ادامه داد: خود عشوری هم یک بازیکن فیزیکی است که در طول بازی با ما و در جریان بازی چندین برخورد با بازیکنان استقلال داشت. به رغم اینکه آن اتفاقات ناخواسته و سیر طبیعی بازی بود اما ما از عشوری عذرخواهی می کنیم و امیدواریم اینگونه اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود. 

اخبار ورزشی - تابناک