ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین واکنش سوشا مکانی پس از اخراج از پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته اردوی این تیم را به نشانه اعتراض و قهر ترک کرد گفت: من به هیچ عنوان علاقه ای برای مصاحبه کردن ندارم.

 سوشا مکانی در مورد اینکه چه صحبتی در مورد اتفاقات روز جمعه و ترک اردو دارد گفت:‌ به هیچ عنوان قصد مصاحبه ندارم و پاسخ شما را هم به این دلیل دادم که بگویم نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم. از روز گذشته حتی یک کلمه هم مصاحبه نکرده‌ام و فعلا هیچ صحبتی ندارم.

او در مورد حرف‌های حمید درخشان که گفته مکانی دیگر جایی در پرسپولیس ندارد عنوان کرد: درخشان سرمربی و بزرگتر من است و می تواند نظرش را بگوید. من هیچ صحبتی ندارم و سکوت می‌کنم.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمونه رفتارهایی که از سوشا دیدم را تاکنون مشاهده نکرده بودم.

خبرگزاری تسنیم: محمود خوردبین پس از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس مقابل راه‌آهن در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در مورد رفتار سوشا مکانی در هتل محل اقامت سرخ‌پوشان اظهار داشت: سوشا دیگر جایی در پرسپولیس ندارد. از رفتارهای این بازیکن در هتل تعجب کردم و تنها دلیل این رفتارها عدم برخورد با این بازیکنان است.

وی افزود: درخشان تاکنون با بازیکنان با عطوفت رفتار کرده و باید با خاطیان برخورد کند. تاکنون نمونه رفتارهایی که از سوشا دیدم را مشاهده نکرده بودم. با وجود اینکه مکانی را دوست دارم اما او نباید جایی در پرسپولیس داشته باشد.

سرپرست تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه رفتار مکانی در شان پرسپولیس نبود، در خصوص بازی گفت: در بازی با راه‌آهن بدشانس بودیم. هر چه زدیم تبدیل به گل نشد ولی حریف هر توپی به سمت دروازه ما آورد، به گل تبدیل کرد.