ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین قولی که برانکو به هواداران پرسپولیس داد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ رسما قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد تا سرمربیگری این تیم را در ادامه مسابقات برعهده بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین سرمربی جدید پرسپولیس پس از عقد قراردادش با این تیم، یک قول به هواداران داد. خبرنگاری از او پرسید: آیا قول می دهید تیم به لیگ دسته اول سقوط نکند؟ که برانکو در پاسخ گفت: «حاضرم چنین قولی بدهم. پرسپولیس تیم بزرگی است که ما باید برای قهرمانی اش قول بدهیم نه برای عدم سقوطش. ما برای فصل بعد باید تیم منسجمی داشته باشیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین پرسپولیس با برانکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین حضور برانکو در تمرین پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس کارش را به صورت رسمی با این تیم آغاز کرد.

 برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد برای اولین بار به تمرین این تیم رفت تا رسما کار خود را آغاز کند.

گفتنی است برانکو بعد از عقد قرارداد با قائم مقام باشگاه پرسپولیس در استانبول، به ایران آمد و بازی این تیم برابر النصر را از نزدیک تماشا کرد.او بعد از بازی به کشورش رفت و مسئولیت تمرین پرسپولیس برعهده کریم باقری و پانادیچ دستیاران برانکو بود.او صبح امروز وارد تهران شد و از عصر امروز به تمرین پرسپولیس رفت و کار خود را آغاز کرد.

 اخبار  ورزشی  - خبرآنلاین