ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین خرید قلعه نویی مشخص شد؛ مهاجم مورد علاقه ژنرال



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - اولین خرید قلعه نویی مشخص شد؛ مهاجم مورد علاقه ژنرال

سرمربی استقلال با مهاجم فصل پیش مس کرمان به توافق نهایی رسیده و فقط منتظر انتخاب مدیرعامل جدید است.

به گزارش  جام نیوز، لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی مس کرمان، از جمله بازیکنان دلخواه و مورد علاقه امیر قلعه نویی است. حتی فصل گذشته و در نیمه دوم مسابقات، صحبت از آبی پوش شدن لوسیانو بود.

با خبر شدیم که ژنرال برای لیگ چهاردهم، با ادینهو به توافق نهایی رسیده و فقط منتظر انتخاب مدیرعامل جدید است تا این بازیکن برزیلی را رسما آبی پوش کند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز 

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن مورد علاقه قلعه نویی اولین خرید پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - بازیکن مورد علاقه قلعه نویی اولین خرید پرسپولیس!

امید ابراهیمی، بازیكن شمالی تیم سپاهان چند فصلی است بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و حتی توانسته به تیم ملی نیز برسد.

 این بازیكن رابطه خوبی با علیرضا رحیمی دارد و شنیده شده مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است تا این بازیكن را هم به جمع سرخپوشان اضافه كند.

از آنجایی‌كه گفته می‌شود دایی نمی‌خواهد قرارداد دهنوی را تمدید كند و به ابراهیمی نیز علاقمند است، بعید نیست بازیكن سپاهان فصل آینده به در تیم سرخپوش پایتخت بازی كند.

این در حالی است که امیر قلعه نویی هم به بازی ابراهیمی علاقمند است و فصل گذشته هم می‌خواست او را شاگرد خودش کند اما سپاهانی‌ها اجازه این کار را ندادند.

گفته می شود قلعه‌نویی به این بازیکن پیغام داده فصل آینده به تیمی قول ندهد تا در تیم تحت هدایت او بازی کند.

اخبار ورزشی - جام نیوز