ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین خرید استقلال برای فصل جدید


مدافع تیم استقلال به بازیکن جدید تیمش خوش آمد گفت.

کاپ: در حالیکه باشگاه استقلال خبر مذاکره با وریا غفوری را تکذیب کرده اما وی با آبی ها به توافق رسیده و در فصل بعد آبی پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه یعقوب کریمی،مدافع استقلال در صفحه اجتماعی غفوری به وی خوش آمد گفت تا از نخستین خرید استقلال برای فصل جدید رونمایی شده باشد.

اولین خرید استقلال برای فصل جدید


ویدیو مرتبط :
اولین گل استقلال در فصل 91-92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین خرید سرخ‌پوشان برای فصل آینده از مشهد آمد/از استقلال با من تماس نگرفتند به پرسپولیس آمدم



یونس شکوری,اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس,خریدهای جدید پرسپولیس

اولین خرید سرخ‌پوشان برای فصل آینده از مشهد آمد

مهاجم ابومسلم به پرسپولیس پیوست

مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ابومسلم و فجرسپاسی به پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، یونس شاکری، مهاجم سابق تیم‌های ابومسلم و فجرسپاسی با قردادی 3 ساله به پرسپولیس پیوست. این مهاجم 23 ساله قرار است از فصل آینده برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود.

اولین خرید پرسپولیس برای فصل آینده در حالی رخ داده است که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده است.

شاکری با تایید این خبر به فارس گفت: با پرسپولیس قرارداد 3 ساله امضا کرده‌ام و فصل آینده برای این تیم به میدان می‌روم.

از استقلال با من تماس نگرفتند به پرسپولیس آمدم/ریسک کردم

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان استقلال با من تماس نگرفتند به همین دلیل به پرسپولیس آمدم.

یونس شاکری در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و من هم در شرایط خوبی قرار دارم که این ریسک را انجام دادم. چندین پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که سرانجام با پرسپولیس به توافق رسیدم.

وی در مورد اینکه بازیکنان زیادی وجود داشتند که با آمدن در تیم‌های استقلال و پرسپولیس افت کردند آیا او از این موضوع ترس ندارد، یادآور شد: خیلی‌ها پیش از اینکه این قرارداد را امضا کنم به من گفتند که اگر بروم افت خواهم کرد، زیرا بازیکن معروفی نیستم، اما به هرحال پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و بازی کردن در این تیم‌ها دل و جگر می‌خواهد، اما من تلاشم را انجام خواهم داد تا همچون لیگ دسته اول موفق باشم.

مهاجم سابق ابومسلم در مورد اینکه قرار بود در نیم فصل به استقلال بپیوندد تصریح کرد: من صحبت‌های لازم با را استقلال انجام دادم اما هادی برگی‌زر با قلعه‌نویی صحبت کرد و نظر او را جلب کرد که در ابومسلم بمانم. قرار بود در فصل بعد به استقلال بروم اما مسئولان این تیم با من تماس نگرفتند و با پرسپولیس صحبت کردم و به این تیم پیوستم.

هرجا که بروم با تمام جان و دل بازی خواهم کرد. توانایی خود را در حدی دیدم که به پرسپولیس بروم وگرنه هیچگاه چنین ریسکی را انجام نمی‌دادم. می‌دانم که در این تیم موفق می‌شوم. 

وی درباره بازی کردنش در ورزشگاه آزادی و در مقابل تماشاگران پرسپولیس یادآور شد: من 6 بار با تیم‌های فجرسپاسی و ابومسلم در آزادی بازی کردم. امیدوارم دل هواداران را به دست بیاورم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم./فارس