ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین تیم در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا


تیم فوتبال الهلال عربستان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

فارس: در نخستین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال السد قطر در حالی در ورزشگاه خانگی خود میزبان الهلال بود که در بازی رفت در عربستان با نتیجه یک بر صفر مقابل الهلال شکست خورده بود.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم فوتبال الهلال موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر از سد السد قطر گذشته و به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

حریف الهلال در نیمه نهایی تا ساعاتی دیگر و از بین دو تیم العین امارات و الاتحاد عربستان انتخاب خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بازی پرطرفدارترین تیم‌های آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوریرام در تایلند اسیر نماینده ایران شد/ صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا



استقلال تهران,نتایج استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
بوریرام در تایلند اسیر نماینده ایران شد/ صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه تندرکاستل شهر بوریرام و در حضور بیش از 24 هزار تماشاگر برگزار شد و در نهایت استقلال با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

 قضاوت این دیدار بر عهده ساتوریوجی از ژاپن بود. وی به خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده، فرهاد مجیدی و آندرانیک تیموریان از استقلال و سورات سوخا و بونماتان از بوریرام اخطار نشان داد.

 در نیمه اول بازی حریف تایلندی برتر بر بازی بود و در نهایت توانست در دقیقه 31 بازی توسط اوسمار باربا به گل برسد. این گل روحیه حریف را دو چندان کرد اما با شروع نیمه دوم و ورود فرهاد مجیدی این شاگردان قلعه‌نویی بودند که بازی را از ابتدا در دست گرفته و روی دومین حمله خود با ضربه سر حنیف عمران زاده در دقیقه 51 به گل رسید.

پس از این گل استقلال باز هم حمله کرد و حتی می توانست با ضربه آکروباتیک مجیدی به گل برسد اما شاگردان قلعه‌نویی سعی در کنترل بازی داشتند که به خواسته خود هم رسیدند و در دقیقه ۹۰+۱ با ضربه از راه دور و دیدنی تیموریان حریف را در خاک خود شکست دادند و در نهایت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

استقلال با این نتیجه حریف اف سی سئول کره جنوبی شد و اعضای این تیم مستقیما راهی سئول شده تا روز سوم مهرماه به مصاف این تیم بروند.

سئول کره در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک الاهلی عربستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

دیدار برگشت دو تیم استقلال و اف سی سئول کره روز 20 مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ترکیب تیم استقلال:
سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان( ۹۰+۳ گوران لاوره)، خسرو حیدری 89 (مهدی نظری)، پژمان نوری(46 پژمان نوری) و محمد قاضی.
 سرمربی امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم بوریرام:
تتسانگ نوئن، سورات سوخا، بوماتان، چاپویس، اوسمار باربا،  چو تونگ، تانک لانگ، سوری سوخا، نوتنوم،کائپروم و ماکاروم
سرمربی: آلخاندرو مندز گارسیا

فارس