ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین بیانیه سهامدار ایرانی اورتون



اولین بیانیه سهامدار ایرانی اورتون
مشیری: می‌خواهم اورتون را متحول کنم

فرهاد مشیری، سهام‌دار جدید اورتون عنوان کرد که می‌خواهد باشگاه را متحول کند و همچنین از برنامه‌های روبرتو مارتینز در بازار نقل و انتقالات حمایت کرد.

 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,فرهاد مشیری

به گزارش "ورزش سه"،‌سرمایه دار ایرانی که اخیرا 49.9 درصد سهام اورتون را خریداری کرده،برای اولین بار پس از خرید سهام بیانیه ای منتشر کرد و طی آن مدعی شد که قصد دارد تحولات بزرگی در اورتون ایجاد کند.

در بیانیه او آمده:" می‌دانم خیلی از شماها می‌خواهید برنامه‌های من را بدانید. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و من باید خیلی چیزها یاد بگیرم. ولی می‌توانم تایید کنم که قصد دارم سرمایه قابل توجهی به باشگاه تزریق کنم و بازیکنان کلیدی را حفظ کنم تا تیم قدرتمندی برای آینده بسازیم. همچنین می‌خواهیم استادیوم را نیز به بهترین امکانات مجهز کنیم.گودیسون پارک تا به اینجا عالی بوده ولی باید مطمئن شویم که این ورزشگاه برای آینده باشگاه نیز مناسب است. بهترین گزینه‌ها را بررسی خواهیم کرد."


مشیری که پیشتر در آرسنال سهام‌دار بود،حال با دو نفر دیگر در سهام اورتون شریک است.


 اخبار  ورزشی  -  ورزش سه 


ویدیو مرتبط :
54: هر ایرانی یک سهامدار آگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین انتصاب مالک ایرانی اورتون


فرهاد مشیری، مالک ایرانی تیم اورتون اولین انتصاب خود را انجام داد.

ورزش سه: فرهاد مشیری، مالک ایرانی تیم اورتون اولین انتصاب خود را انجام داد.

فرهاد مشیری مالک جدید تیم اورتون الکساندر ریازانتسف به عنوان یکی از مدیران تیمش برگزید.الکساندر به نوشته رسانه انگلیسی سال ها با فرهاد مشیری در پست های مختلفی همکاری کرده و چشم و گوش مشیری در باشگاه اورتون خواهد بود. او همه مسائل اورتون را به صورت لحظه ای و روزانه رصد می کند.

در هیات مدیره جدید باشگاه اورتون بیل کنف رایت به عنوان رئیس انجام وظیفه خواهد کرد و دیگر اعضاء متشکل از یان وودس، روبرت الستون (مدیر باشگاه) و الکساندر ریازانتسف هستند.

مشیری که اخیرا با تایید سازمان لیگ برتر مالک 49.9 درصدی سهام باشگاه اورتون شده است نمی خواهد در هیئت مدیره حضور داشته باشد، البته رویه ای که مشیری برای عدم حضور در هیئت مدیره باشگاه اورتون پیش گرفته است امری معمول در باشگاه های انگلیسی است. مالک چلسی نیز چنین وضعیتی دارد.