ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین اظهارات درخشان پس از استعفا



اخبار,اخبار ورزشی , حمید درخشان

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس شرایط این تیم را برای رویارویی با النصر عربستان مطلوب ارزیابی کرد.

حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط ما برای بازی مقابل النصر خیلی خوب است و امیدواریم در این بازی با یک نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم غیبت دو بازیکن تأثیرگذار ما در این مسابقه احساس نشود و با اقتداری که از بازیکنان جوان تیمم سراغ دارم مطمئنم که آنها می‌توانند جانشین‌های خوبی برای نفرات غایب باشند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازیکنان ما باید مقابل النصر ثابت کنند که ما یک تیم هستیم و به بازیکن خاصی وابستگی نداریم. این بازی برای ما فوق‌العاده اهمیت دارد و انشاءالله با کمک هواداران بتوانیم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم.

درخشان در خصوص نشستی که امروز با بازیکنان داشته است، توضیح داد: در این جسله بیشتر سعی کردیم به بازیکنان انگیزه بدهیم. آنها شایستگی خود را در دیدارهای قبل مقابل لخویا و بنیادکار نشان داده‌اند و انشاءالله بتوانند مقابل النصر هم که یک تیم فوق‌العاده قوی است، بتوانند قدرت خود را به نمایش بگذارند.

وی همچنین تأکید کرد: ما برای برتری مقابل النصر نیاز شدیدی به حمایت هواداران داریم. دیدید در عربستان تماشاگران النصر به چه شکل از تیم خود پشتیبانی می‌کردند و ما این انتظار را از هواداران خود داریم که روز چهارشنبه به بهترین شکل پرسپولیس را مورد حمایت خود قرار دهند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا خبر دارد کار برانکو ایوانکوویچ با این تیم تمام شده است یا نه، گفت: به نظر من در حال حاضر مهم موفقیت پرسپولیس است چه من سرمربی باشم و چه برانکو فرقی نمی‌کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس با شکست النصر صعودش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

درخشان افزود: اگر از من بخواهند در این بازی روی نیمکت بنشینم با جان و دل این کار را خواهم کرد و اگر صلاح بر این باشد که فرد دیگری هدایت تیم را برعهده بگیرد، مشکلی با این قضیه ندارم و فقط برایم موفقیت تیم پرسپولیس مهم است.

وی با بیان اینکه در جلسه شب گذشته خود با نژاد فلاح، قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفاء کرده است، گفت: من خیلی فکر کردم و دیدم استعفا دهم بهتر است. در جلسه دیشب این موضوع را با نژادفلاح مطرح کردم و امیدوارم او هرچه زودتر با این خواسته من موافقت کند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امروز صبح بازهم فکر کردم و دیدم در این شرایط باید به فکر پرسپولیس بود و اگر نژادفلاح از من بخواهد در بازی با النصر روی نیمکت بنشینم این کار را خواهم کرد. حتی اگر حضور من در پرسپولیس خیلی کوتاه باشد، می‌مانم تا به این تیم کمک کنم.

 درخشان تأکید کرد: من احساس کردم که در این مقطع عامل نتیجه نگرفتن و بدشانسی‌های تیم هستم و به همین دلیل بهتر است که بروم. شاید با رفتن من بازیکنان بتوانند فرصتها را به گل تبدیل کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود در بازی مقابل النصر هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند تا سرخپوشان بدون سرمربی نباشند، گفت: قصد ما از این کار این بود که کمی در تیم شوک ایجاد شود. البته با بازیکنان هم صحبت کرده ام تا هر طور شده مقابل النصر نتیجه بگیرند. آنها نیز این قول را داده‌اند که تلاش کنند. در بازی با النصر هم چه باشم و چه نباشم کمک می‌کنم تا تیم پیروز شود و در آینده شرایط تیم بهتر شود.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
استعفا درخشان از سرمربیگری پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کویت میزبان اولین پایگاه نظامی ناتو در خلیج فارس+واکنش وزارت خارجه کویت به اظهارات رحیم صفوی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کویت میزبان اولین پایگاه نظامی ناتو در خلیج فارس

تاکنون کشورهای قطر، کویت، بحرین و امارات، دعوت همکاری امنیتی نظامی ناتو را پذیرفته و توافقنامه هایی را در زمینه های متنوع از جمله مبادله اطلاعات نظامی - امنیتی با ناتو امضا کرده اند.وزیر خارجه کویت از اختصاص قطعه زمینی در این کشور به ناتو برای ایجاد پایگاه نظامی خبر داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، "صباح خالد الحمد الصباح" وزیر امور خارجه کویت گفت: اختصاص یک قطعه زمین به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در چارچوب طرح سال 2004 با عنوان تعامل شورای همکاری خلیج فارس و ناتو صورت می گیرد.

وزیر خارجه کویت این مطلب را در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای بلژیکی خود در شهر کویت مطرح کرد.

سران کشورهای عضو ناتو در نشستی در سال 2004 با تصویب طرحی با عنوان طرح همکاری استانبول از کشورهای جنوب خلیج فارس دعوت شد وارد همکاری های امنیتی و نظامی با این مجموعه شوند. با ناتو شوند.

تاکنون کشورهای قطر، کویت، بحرین و امارات، دعوت همکاری امنیتی نظامی ناتو را پذیرفته و توافقنامه هایی را در زمینه های متنوع از جمله مبادله اطلاعات نظامی - امنیتی با ناتو امضا کرده اند.

دفتر مرکزی ناتو در شهر بروکسل پایتخت بلژیک قرار دارد.

وزیر خارجه کویت در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره واگذاری قطعه زمین در کویت به ناتو گفت: این قطعه زمین برای ایجاد مرکز آموزشی ناتو در کویت اختصاص یافته است. این اقدام در ادامه توجه و اهمیت دولت کویت برای نمایندگی های بین المللی صورت می گیرد به ویژه آنکه کویت نخستین کشوری بود که از طرح ناتو در سال  2004 درباره امنیت و ثبات منطقه، استقبال کرد. وی افزود: تحقق امنیت و ثبات در منطقه برای کویت اهمیت دارد. برای کویت اهمیت دارد که با هر طرفی که از برقراری امنیت و ثبات در منطقه سود می برد، شریک باشد. هر آنچه را که در راستای آسان سازی ارتباط و رایزنی کویت با پیمان ناتو باشد، دارای اهمیت است.

با راه اندازی مرکز آموزشی ناتو در خاک کویت، نخستین پایگاه یا مرکز ناتو در خلیج فارس ایجاد خواهد شد.

ناتو یک ائتلاف نظامی با 28 عضو از کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و ترکیه است. افغانستان یکی از کشورهای محل استقرار نیروهای نظامی ناتو به رهبری آمریکاست.

کویت در میان کشورهای ساحلی خلیج فارس میزبان بیشترین تعداد نیروهای نظامی آمریکاست.

واکنش وزارت خارجه کویت به اظهارات یحیی رحیم صفوی

شفاف: یک مقام ارشد وزارت امور خارجه کویت به اظهارات اخیر یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه درباره کشورهای جنوب خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش روزنامه کویتی السیاسه، "محمد احمد الرومی" مدیر کل آسیا در وزارت خارجه کویت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اظهارات اخیر رحیم صفوی و تشبیه سرنوشت کشورهای جنوب خلیج فارس و شاه سابق ایران گفت: دولت کویت دخالت هیچ کشوری را در امور داخلی خود نمی پذیرد زیرا سیاست خارجی کویت بر پایه عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشورها قرار گرفته است.

وی این مطلب را در حاشیه حضور در مراسم روز ملی بوتان در سفارت این کشور در کویت مطرح کرد.

این مقام ارشد کویتی افزود: امیدواریم روابط میان کشورهای منطقه، خوب باشد. امیدواریم سخنان مناسبی را از سوی مقامات ایرانی درباره این روابط، بشنویم تا بر آینده روابط تهران با کشورهای منطقه تاثیر مثبتی داشته باشد و به عملکردهایی تبدیل شود که در خدمت روابط دوجانبه و صلح در منطقه خلیج فارس قرار بگیرد. امیدواریم این منطقه دور از جنگ ها باقی بماند.

الرومی افزود: وقوع سه جنگ در سه دهه در منطقه با تلفات بالای انسانی و مالی، کفایت می کند. این سه جنگ تاثیرات گسترده ای بر اقتصاد و محیط زیست منطقه داشتند. به همین دلیل خواهان زندگی همراه با صلح در کنار کشورهای همسایه از جمله ایران هستیم.

یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه اخیرا در همایش سراسری جغرافیا، توسعه، دفاع و امنیت در تهران گفته بود: کشورهای حوزه خلیج فارس به جز ایران صدها میلیارد دلار سلاح خریداری می کنند. این سلاح های خریداری شده مطمئنا برای حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست بلکه آنها پروژه ای را که آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی تعریف کرده اند، اجرا می کنند.

کشورهایی که از آمریکا سلاح خریداری می کنند، مراقب باشند که به سرنوشت شاه ایران دچار نشوند؛ چراکه سلاح هایی را که شاه زمانی از آمریکا خریده بود، به دست مردم افتاد و از این سلاح ها بر علیه آمریکا استفاده شد به آنها هشدار می دهم که شاید چنین اتفاقی نیز برای شما بیفتد و سلاح های خریداری شده علیه خودتان و آمریکا استفاده شود.

این سخنان رحیم صفوی بازتاب گسترده ای در مطبوعات کویت داشت و برخی واکنش های منفی را علیه ایران به دنبال داشت./شفاف