ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولیایی: استقلال قابل خرید و فروش نیست


در پی انتشار مصاحبه ای از مدیرعامل اسبق استقلال وی در مصاحبه ای تازه مجددا تاکید می‌ کند استقلال غیر قابل خرید و فروش است.

ورزش سه: در پی انتشار مصاحبه ای از مدیرعامل اسبق استقلال وی در مصاحبه ای تازه مجددا تاکید می‌ کند استقلال غیر قابل خرید و فروش است.

کاظم اولیایی در این باره گفت: متاسفانه من چند روز پیش مصاحبه ای کردم اما از حرف هایم سوء برداشت شد. من گفتم قبل از انقلاب عده ای از بنیان گذارهای باشگاه استقلال (تاج) را وقف کردند. اگر یادتان باشد بعد از انقلاب عده ای می‌ خواستند اموال وقفی را خرید و فروش کند که امام خمینی(ره) فرمان دادند اموالی که وقف شده غیر قابل خرید و فروش است و موقوفات به قوت خود باقی است و باید به خواسته واقفین عمل شود. به همین دلیل هم استقلال قابل خرید و فروش نیست و نمی‌ دانم سازمان خصوی سازی چطور روی این باشگاه قیمت گذاشته است.

او در مورد مصاحبه هایی که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی علیه هم می‌ کنند هم گفت: من خودم این موضوع را نمی‌ پسندم چون این دو نفر حکم معلمین فوتبال را دارند. قلعه‌نویی سرمربی استقلال است و یکی از بزرگان این فوتبال و کی‌روش هم از سوی فدراسیون فوتبال هدایت تیم‌ملی را در اختیار را دارد. من فکر می‌ کنم صحبت های این 2 نفر روی جوان ها تاثیر منفی می‌ گذارد. به همین دلیل هم اگر انتقادی است باید این 2 نفر باید به صورت خصوصی به هم بزنند نه این که در رسانه ها ماجرا را مطرح کنند.

مدیرعامل ادعا می‌ کند قلعه‌نویی باید در بعد بین المللی پیشرفت کند: من فکر می‌ کنم قلعه‌نویی الان خیلی با تجربه تر از گذشته شده است و باید در بعد بین المللی پیشرفت کند. او باید راه را برای لژیونر شدن مربیان ما باز کند و بتواند در کشورهای خارجی مربیگری کند. متاسفانه مربی های در ایران فقط خودشان را در داخل محدود کرده اند و اصلا به فکر سرمربیگری در کشورهای خارجی نیستند.


ویدیو مرتبط :
خرید و فروش مواد معدنی ، خرید و فروش باریت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید و فروش عتیقه به گروگانگیری رسید



 

آدم‌ربایانی كه با گروگانگیری قصد اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی را داشتند با هوشیاری و سرعت عمل پلیس ناكام ماندند.



صمد فرامرزی، معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی از ربوده شدن شخصی ساكن شهرستان مراغه اطلاع یافتند و به دلیل حساسیت موضوع سریعا اكیپی ویژه برای بررسی موضوع به شهرستان بناب اعزام شد و پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس با همكاری پلیس آگاهی بناب وارد عمل شدند.



وی گفت: آدم‌ربایان ضمن تماس با خانواده ربوده شده درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد كرده بودند كه ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی، تعقیب و مراقبت لازم را در دستور كار قرار دادند.



فرامرزی افزود: در تحقیقات تخصصی معلوم شد آدم‌ربایان در شهر زنجان هستند؛ بر همین اساس، با تلاش ماموران سرانجام گروگان در زنجان از چنگ آدم‌ربایان نجات یافت.



در ادامه تحقیقات مشاهده شد كه بدن این فرد در اثر شكنجه ربایندگان زخمی و كبود شده و به دلیل ترس زیاد از گروگانگیران، حاضر به حرف زدن نیست كه پس از مدتی متقاعد شد و لب به سخن گشود وبیان كرد: به خاطر اختلا‌ف در زمینه خرید و فروش عتیقه آدم رباها مرا ربوده و درخواست پول كرده بودند.


تحقیق در این زمینه ادامه دارد.