ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولادی مشكلی برای بازی با استقلال ندارد



 

 

اولادی مشكلی برای بازی با استقلال ندارد

 

پزشک پرسپولیس:

اولادی مشكلی برای بازی با استقلال ندارد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از بهبود مهرداد اولادی خبر داد و گفت: او مشکلی برای حضور در دربی ندارد.

دکتر وجیه‌الله ‌چشمه‌سری گفت: مهرداد اولادی تمرینات خود را امروز آغاز کرد و مشکل خاصی نداشت. انشاءالله از بعداظهر امروز کار با توپ و کاد بدنی خود را شروع خواهد کرد و روز جمعه در صورت تشخیص کادر فنی برابر استقلال حضور پیدا خواهد کرد.

وی درباره علیرضا محمد نیز گفت: این بازیکن شرایط خیلی خوبی دارد و بعدازظهر امروز تست نهایی خواهد شد. به حضور او هم در دربی خوشبین هستیم.


ویدیو مرتبط :
چیپ اولادی به استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولادی: با آینده‌ام در استقلال بازی شد


بازیکن تیم ملوان گفت: من فصل قبل همه داشته‌هایم را در استقلال از دست دادم.

ایسنا: بازیکن تیم ملوان گفت: من فصل قبل همه داشته‌هایم را در استقلال از دست دادم.

مهرداد اولادی بازیکن فصل پیش استقلال و بازیکن فعلی ملوان درباره توهین هواداران استقلال گفت: استقلال فصل قبل خیلی من را اذیت کرد. آنها پول من را هم ندادند. من همه چیزم را در استقلال از دست دادم. جام جهانی را به خاطر این تیم از دست دادم. ضمن اینکه من کاری نکردم که این چنین هواداران استقلال به من توهین کردند. من از روی کری به دوربین عدد 6 را نشان دادم و این اصلا چیز عجیبی نیست.

وی افزود: استقلالی‌ها هم خودشان عدد چهار را نشان می‌دهند.حنیف عمران‌زاده که از دوستان من است تا به حال جلوی دوربین‌های تلویزیونی بیش از پنجاه بار عدد چهار را نشان داده و این چیز بدی نیست اما متاسفانه هواداران استقلال هر چه از توهین بود به من و خانواده‌ام کردند.

اولادی با اشاره به روزهایی که در استقلال پشت سر گذاشت گفت: من تا پیش از حضور در استقلال سه سال در تیم ملی بودم اما استقلال که آمدم تیم ملی را از دست دادم. قلعه‌نویی برای من مثل پدر است اما اگر او پنج بازی پشت سرهم به من بازی می‌داد من به جام جهانی می‌رفتم و حتی نیمکت نشینی در برزیل هم باعث بالا رفتن قراردادم می‌شد. کی‌روش به من گفت جایی برو که درچشم باشی. من هم به استقلال آمدم اما بازی به من نرسید. متاسفانه با آینده‌ام در استقلال بازی شد ولی تلاش می‌کنم که بتوانم در ملوان به جایگاه قبلی‌ام برسم.