ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولادی از استقلال جدا شد


مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: اولویتم برای فصل آینده حضور در ملوان بندرانزلی است اما هنوز تکلیفم در استقلال مشخص نشده است.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد اولادی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص وضعیتش در تیم استقلال گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی باید تکلیف تسویه حساب و طلب فصل گذشته‌ام مشخص شود. خیلی از تیم‌ها هم با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارم برای مذاکره با من پیشقدم نشدند، چون وقتی قرار باشد یک باشگاه با باشگاهی دیگر مذاکره کند کار سخت می‌شود. با این حال من با آقای افشارزاده صحبت کردم و ایشان قول داد تا دو سه روز دیگر تکلیفم را مشخص کند.

وی در ادامه در مورد جدایی‌اش از استقلال گفت: من دوست نداشتم با خاطره تلخ از این تیم جدا شوم. سال گذشته به استقلال آمدم تا به تیم ملی برسم ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. من دوست داشتم بمانم تا خیلی چیزها را ثابت کنم ولی گویا قسمت چیز دیگری است و من هم اعتراضی ندارم. از اینکه در استقلال بازی کردم و دوستان خوبی پیدا خوشحالم ولی باز هم می‌گویم که می‌خواستم بمانم و فصل گذشته را جبران کنم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه قرار است فصل بعد در چه تیمی بازی کند، تأکید کرد: فعلاً که چیزی معلوم نیست. با دو سه تیم مذاکره کرده‌ام اما ابتدا باید تکلیفم با استقلال مشخص شود. با این حال ملوان گزینه اول من است، چون از این تیم خاطرات خوبی دارم و هواداران ملوان هم مرا دوست دارند. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
گل اولادی به استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولادی مشكلی برای بازی با استقلال ندارد



 

 

اولادی مشكلی برای بازی با استقلال ندارد

 

پزشک پرسپولیس:

اولادی مشكلی برای بازی با استقلال ندارد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از بهبود مهرداد اولادی خبر داد و گفت: او مشکلی برای حضور در دربی ندارد.

دکتر وجیه‌الله ‌چشمه‌سری گفت: مهرداد اولادی تمرینات خود را امروز آغاز کرد و مشکل خاصی نداشت. انشاءالله از بعداظهر امروز کار با توپ و کاد بدنی خود را شروع خواهد کرد و روز جمعه در صورت تشخیص کادر فنی برابر استقلال حضور پیدا خواهد کرد.

وی درباره علیرضا محمد نیز گفت: این بازیکن شرایط خیلی خوبی دارد و بعدازظهر امروز تست نهایی خواهد شد. به حضور او هم در دربی خوشبین هستیم.