ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اوسین بولت: یکی از هواداران نیمار هستم


قهرمان جهان در دوی سرعت اعتقاد دارد وقتی در سطحی بالاتر از حریفانش قرار دارد شکست‌ناپذیر است.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت ریو 2016، اوسین بولت در کنفرانسی خبری در برزیل درباره شکست 7 بر یک این کشور مقابل آلمان در جام جهانی گفت: می‌دانم نیمار یکی از هواداران من است و من هم هوادار او هستم. بله این بازی را دیدم. نمی‌خواستم درباره این موضوع صحبت کنم، اما به دلیل اینکه شما سوال پرسیدید پاسخ آن را می‌دهم؛ این شکست شوک آور بود، نه فقط برای من یا برزیل برای همه مردم جهان شوک آور بود.

وی افزود: همه فکر می‌کنند برزیل قدرت فوتبال است، اما از نظر یک ورزشکار می‌دانم که این اتفاقات برای هر شخصی ممکن است رخ دهد.

اوسین بولت: یکی از هواداران نیمار هستم

وی با مقایسه فوتبال در برزیل و دوی سرعت در جامائیکا، اظهار داشت: ما همیشه سعی می‌کنیم دلایلی را برای موفقیت جامائیکا در دو پیدا کنیم، اما فکر می‌کنم این موضوع به فوتبال در برزیل شباهت دارد. دو، ورزش اصلی در جامائیکاست بنابراین سرمایه‌گذاری زیادی روی آن می‌شود. کمک‌های زیادی برای توسعه این رشته و معرفی ورزشکاران برتر صورت می‌گیرد.

قهرمان المپیک در دوی سرعت درباره رقابت با جاستین گاتلین دونده آمریکایی برای کسب مدال طلا در المپیک ریو، عنوان کرد: رقبای من در سطح بالایی در رشته دوومیدانی قرار دارند و به آنها احترام می‌گذارم، اما درباره زمان این ورزشکاران فکر نمی‌کنم. می‌دانم وقتی که در سطحی بالاتر از آنها قرار دارم، شکست‌ناپذیرم.

اوسین بولت که در دوی 100 متر رکورد 9.58 ثانیه را دارد، گفت: شرایط خوبی نسبت به سال قبل دارم. البته در این لحظه روی زمان تمرکز ندارم. من فقط سعی می‌کنم در کمتر از 10 ثانیه بدوم.


ویدیو مرتبط :
مهارت های فوتبالی اوسین بولت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت ستاره برزیل؛ پزشک نیمار امید هواداران را ناامید کرد



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ,


 اخبار ورزشی - آخرین وضعیت ستاره برزیل؛ پزشک نیمار امید هواداران را ناامید کرد

پزشک تیم ملی فوتبال برزیل گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حضور نیمار در دیدار بامداد چهارشنبه برابر آلمان را رد کرد.

به گزارش جام نیوز، طرفداران تیم ملی برزیل روز گذشته برای حضور مجدد نیمار در ترکیب اصلی این تیم امیدوار شدند اما دکتر ژوزه لوئیس رونکو آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

وی در این خصوص گفت: هرگز نمی‌توانیم روی زندگی حرفه‌ای و شخصی نیمار معامله کنیم. مصدومیت نیمار به شکلی نیست که بتوانیم او را با مُسکن به میدان بفرستیم. نمی‌توانیم به مردم برزیل دروغ بگوییم و به آنها امید واهی بدهیم.

 اخبار ورزشی - تسنیم