ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اوزیل برترین بازیکن آرسنال شد


هواداران توپچی‌ها، هافبک آلمانی تیم خود را به عنوان بهترین بازیکن آرسنال در فصلی که گذشت انتخاب کردند.

خبرگزاری تسنیم: مسعوت اوزیل با غلبه بر رقبایی مانند الکسیس سانچس و هکتور بلرین به‌عنوان بهترین بازیکن آرسنال در فصل 16-2015 از نگاه هواداران توپچی‌ها انتخاب شد.

اوزیل 27 ساله در فصل جاری عملکردی درخشان در ترکیب آرسنال داشت و در 45 بازی که برای توپچی‌ها انجام داد، 20 پاس گل داد که او را در صدر جدول بازیکنان دارای بیشترین پاس گل در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار داد. (نفر دوم کریستین اریکسن، هافبک هجومی دانمارکی تاتنهام با 14 پاس گل بود.)

پس از اوزیل که در این فصل 181 بار برای توپچی‌ها موقعیت گلزنی فراهم و به آنها برای تصاحب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کمک کرد، الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی توپچی‌ها دومین و هکتور بلرین مدافع اسپانیایی قرمزپوشان لندن سومین بازیکن برتر این فصل تیم تحت‌هدایت آرسن ونگر شدند.

اوزیل امسال جزو نامزدهای دریافت جایزه برترین بازیکن فصل لیگ برتر هم بود که این جایزه در نهایت به ریاض محرز، هافبک الجزایری لسترسیتی، قهرمان رقابت‌ها تعلق گرفت.


ویدیو مرتبط :
گل ها و حرکات برترین بازیکن آرسنال در فصل 2014/15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«مسوت اوزیل» بازیکن فصل آرسنال شد


هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال در نظرسنجی هواداران این تیم به عنوان برترین بازیکن فصل برگزیده شد.

خبرگزاری مهر: هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال در نظرسنجی هواداران این تیم به عنوان برترین بازیکن فصل برگزیده شد. پس از مسوت اوزیل، مهاجم شیلیایی این تیم آلکسیس سانچس و هکتور بیرین در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

اوزیل در فصلی که گذشت هشت گل برای توپچی های لندنی به ثمر رساند و ۱۹ پاس گل داد. این بازیکن همچنین ۱۷۱ موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی های خود خلق کرد.

اوزیل در صورتی که یک پاس گل دیگر می داد به رکورد تیه‌ری آنری می رسید.

مسوت اوزیل در این فصل از رقابتها ۴۵ بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت و دقت پاس های این بازیکن ۸۵/۷ درصد بود.