ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انگلیسی‌ها خواستار حذف ‌بازیكنان دارای...



 

 

 

انگلیسی‌ها خواستار حذف ‌بازیكنان دارای...

 

/همگام با جام‌جهانی 2010- آفریقای‌جنوبی/

انگلیسی‌ها خواستار حذف ‌بازیكنان دارای رسوایی اخلاقی شدند

در پی انتشار رفتار غیراخلاقی بازیكن تیم انگلیس، مطبوعات برای عدم دعوت از وی توسط فابیو كاپلو فشار وارد می‌كنند.

یك روز قبل، چند نشریه این كشور از جمله سان و دیلی اكسپرس در گزارشی جنجالی فاش كردند، برخی بازیكنان تیم چون اشلی كول كه زندگی مملو از حاشیه و دارای رسوایی‌های اخلاقی فراوان دارند، در جام جهانی همچنان به رفتارهای زشت خود ادامه داده‌اند.
این نشریات كه از بدو بازگشت تیم تحت رهبری فابیو كاپلو به وطن، همه روزه از ابعاد مختلف به مسئله تیم ملی نگریسته و این شكست بزرگ را مورد تحلیل قرار دادند، نگاهی به رفتارهای بازیكنان در اردو داشتند.
بازیكنی چون این مدافع عضو چلسی كه بایستی به سبب تجربه زیاد، تمام تمركزش همراه تیم و برای موفقیت آن باشد، در اوقات حضور در اردو، به رد و بدل كردن پیام‌های بسیار زشت و غیراخلاقی با یك هنرپیشه و زن مدل پرداخته است.
این بازیكن كه سال گذشته به خاطر روابط نامشروع، زندگی خانوادگی اش را از دست داد و در ظاهر باید از این رفتارها عبرت می‌گرفت، مطابق گزارش نشریات، نزدیك به 140 پیام مكتوب از طریق تلفن همراه داشته است. همینطور تصاویر غیر اخلاقی در این مبادلات در تلفن همراهش ضبط كرده است.
این نشریات با پیش كشیدن این مورد به عنوان مثال، یاد‌آور شدند وضعیت رفتاری بازیكنان تیم ملی انگلیس در جام‌جهانی در شان یك ورزشكار و نماینده ورزشی كشور نبوده است.
در بخشی از این گزارش‌ها از كاپلو كه اینك در مقامش ابقا شده، خواسته شده در تیم آینده انگلیس از دعوت و فراخوانی اینگونه بازیكنان خودداری كند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
ماهر زاین-مولای من(نسخه انگلیسی دارای متن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصلاح قانون حذف کنکور/ حذف آزمون در رشته‌های دارای صندلی خالی



اصلاح قانون حذف کنکور/ حذف آزمون در رشته‌های دارای صندلی خالی

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه قانون مصوب سال 86 حذف کنکور با توجه به واقعیتها و چالشها نیاز به اصلاح دارد،‌ گفت: آزمون در رشته‌های دارای صندلی خالی حذف می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسین نادری منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت حذف کنکور در سال 93 و برگزاری هفتگی جلسات کارشناسی در این خصوص، اظهار داشت: با تفاهمات صورت گرفته قرار شد با توجه به یک سری واقعیتها و چالشها قانون مصوب سال 86 حذف کنکور اصلاح شود.

وی همچنین درباره حذف غربالگری داوطلبان از طریق آزمون، گفت: امکان سنجش داوطلب از طریق بررسی سوابق در آموزش و پرورش در حال بررسی و تکمیل است و همانطور که می دانیم در برخی رشته ها این غربالگری صورت می گیرد که ممکن است شکل آزمون اصلاح شود.

معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص افزایش میزان سوابق تحصیلی در کنکور سال 93 تاکید کرد که در این زمینه دو بحث غربالگری و بررسی سوابق مطرح می شود.

نادری منش افزود: با توجه به اینکه در برخی رشته ها صندلی خالی به اندازه کافی وجود دارد می توان تنها از طریق سوابق تحصیلی داوطلب را پذیرش کرد که البته تمام این موارد در حال بررسی است.

وی اظهار داشت: موضوع اصلاح قانون حذف کنکور با همکاری مرکز پژوهشهای مجلس بررسی می شود./مهر