ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انفجار بمب در ایرلند شمالی تیم ایتالیا را نگران كرده است



 

 

 

انفجار بمب در ایرلند شمالی تیم ایتالیا را نگران كرده است

 

تهران - انفجار یك بمب در ایرلند شمالی ، اعضای تیم ملی فوتبال ایتالیا را كه قرار است روز جمعه در مرحله مقدماتی یورو 2012 در برابر تیم ملی آن كشور بازی كنند رانگران كرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس،تیم ملی فوتبال ایتالیا هم اكنون از طریق وزارت كشور ایتالیا در جریان شرایط امنیتی این منطقه قرار دارد و منتظر تحولات آتی است.

وزارت كشور ایتالیا به تیم ملی این كشور خبر داد كه روز سه شنبه یك بمب كه توسط ارتش جمهوری خواه ایرلند در خودرو جاسازی شده بود، منفجر شده است.

طبق برنامه قرار بود تیم ملی ایتالیا روز سه شنبه به ایرلند شمالی سفر كند ولی فدراسیون فوتبال ایتالیا به اعضای تیم گفته است تا زمانی كه از امنیت ایرلند كاملا مطمئن نشده اند، سفر به تعویق بیندازند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال تضمینی برای امنیت جانی اعضای تیم ملی ایتالیا در سفر به بلفاست است.

ارتش جمهوری خواه ایرلند مسئولیت انفجار بمب را كه اندكی پس از نیمه شب سه شنبه رخ داد ، به عهده گرفته است. پیش از این انفجار، پلیس ایرلند شمالی هشدارهایی درباره انفجار دریافت و منطقه را از سكنه خالی كرده بود.

انفجار این بمب به یك هتل، بانك و برخی اماكن تجاری آسیب رساند ولی هیچ آسیب جانی در پی نداشت.

این ششمین حمله مشابه در این منطقه در طول امسال است.

مسابقه ایتالیا و ایرلندشمالی در ویندسور پارك در بلفاست انجام می شود و در پی این انفجار پلیس تدابیر شدید امنیتی را برای آن درنظر گرفته است.

رییس بخش امنیتی فدراسیون فوتبال ایتالیا ، روبرتو ماسوچی نیز همراه با تیم ایتالیا به ایرلند سفر خواهد كرد و از نزدیك در ارتباط با پلیس ایرلند، شرایط امنیتی را كنترل خواهد كرد.

چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا به اعضای تیمش گفته است نسبت به آنچه اتفاق می افتد هوشیار ولی آرام باشند. هرچند كه به گفته او ملی پوشان ایتالیا اكنون آرامش بیشتری نسبت به روز گذشته دارند.


ویدیو مرتبط :
‫انفجار بمب در پایتخت ایتالیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار بمب دست ساز در بیمارستان الغدیر



 

انفجار یك بمب دست ساز بامداد روز گذشته در بیمارستان الغدیر موجب وحشت بیماران شد و پلیس با حضور در محل، عامل این انفجار را دستگیر كرد.

 

این بمب دست ساز كه با فتیله كار می كرد، باعث خسارت جزئی مالی و شكستن شیشه ها شد.

با گزارش حادثه به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند و مشخص شد این انفجار به خاطر اختلاف شخصی عامل انفجار با مالك داروخانه بیمارستان به وقوع پیوسته و هیچ تلفات جانی نداشته است. با تحویل عامل انفجار به پلیس امنیت، تحقیق از وی ادامه دارد.

هنوز هیچ گزارشی از نتیجه تحقیقات پلیس در ارتباط با این حادثه منتشر نشده است.... / جام جم آنلاین