ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انصراف یزدانی از حضور در کادرفنی استقلال


گزینه دستیاری پرویز مظلومی در استقلال از حضور در این تیم انصراف داد.

خبرگزاری تسنیم: پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال، چند گزینه برای حضور روی نیمکت این تیم به عنوان کمک مربی مطرح شد که یکی از این گزینه‌ها داریوش یزدانی بود.

بازیکن سال‌های نه چندان دور آبی‌پوشان که اکنون در کشور آمریکا مربیگری می‌کند و کلاس‌های خود را پشت سر می‌گذارد، پس از بررسی این پیشنهاد از حضور در استقلال انصراف داد.

داریوش یزدانی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش انصراف خود را از مربیگری در استقلال اعلام کرد. در متن او خطاب به هواداران، مدیریت و سرمربی این تیم آمده است:

«عرض سلام، ادب و احترام خدمت هواداران فهیم تیم بزرگ استقلال

عرض سلام، خسته نباشید و خدا قوت خدمت مدیریت محترم باشگاه و سرمربى تیم جناب آقاى مظلومى.

پس از تماس مسؤلان باشگاه و آقاى مظلومى بابت حضور دوباره در استقلال در کسوت مربى و استقبال گرم و بى‌نظیر هواداران فهیم تیم، سعى در اتخاذ بهترین تصمیم جهت کمک به استقلال گرفتم و به این نتیجه رسیدم با توجه به اینکه همواره در سال‌هاى پس از دوران بازیگرى سعى بر حضور در چرخه آموزشى صحیح را داشته‌ام، مى‌باید این مسیر را دنبال کنم تا در آینده‌اى نزدیک بتوانم باتجربه بیشتر و کیفیتى بهتر و آکادمیک‌تر استقلال و فوتبال کشورمان را به معناى واقعى کمک کنم.

در شرایط فعلى بنده به عنوان نماینده آبى‌دلان به فعالیت و فراگیرى ادامه مى‌دهم و به امید اعتماد باشگاه استقلال در آینده‌اى نزدیک.

براى استقلال بزرگ آرزوى موفقیت دارم

با احترام داریوش یزدانى»


ویدیو مرتبط :
حضور کادرفنی تیم ملی در تمرین پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرنگاران از حضور در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران منع شدند



 

 

 

خبرنگاران از حضور در محل انجام تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در روزهای جهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری منع شدند.

فوتبال 3 - سایت باشگاه استقلال تهران : تمرین این تیم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار خواهد شد.

این امر بنا به درخواست کادرفنی تیم استقلال پیش از برگزاری دیدار مقابل تیم سایپا و با توجه به عرف موجود در میان تیم‌های حرفه‌ای صورت گرفته است تا بازیکنان بتوانند تاکتیک های مورد نظر مربیان را مرور کنند 

دیدار تیم های استقلال تهران و سایپا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 19 و 45 دقیقه جمعه 26 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان هفته هشتم لیگ برتر ایران با 13 امتیاز پس از تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مکان سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد...../تحلیل:عصرایران