ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انصاری از فولاد خوزستان جدا شد


هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان به صورت توافقی از این تیم جدا شد و فصل آینده در این تیم حضور ندارد.

خبرگزاری فارس: فولاد خوزستان در فصل جاری با کسب 35 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

با توجه به اتمام فصل و مذاکرات باشگاه‌ها در نقل و انتقالات بازیکنان در حال مشخص کردن شرایط خود هستند.

در همین راستا ساسان انصاری هافبک گلزن فولاد خوزستان به صورت توافقی از این تیم جدا شد و فصل آینده در جمع بازیکنان فولاد نخواهد بود.

این بازیکن یک سال دیگر با فولاد قرارداد داشت اما این قرارداد مشروط به توافق طرفین بود.

در همین رابطه بعد از جلساتی که فولادی‌ها با انصاری داشتند و با وجود تمایل فولادی‌ها به ادامه همکاری در نهایت طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند و انصاری فصل آِینده در فولاد حضور نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
گل قیچی برگردان جابر انصاری به فولاد خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم فوتبال فولاد با دو محروم به داربی خوزستان می رود



 

 

تیم فوتبال فولاد با دو محروم به داربی خوزستان می رود

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن فولاد قادر به همراهی تیم خود در دیدار با نفت آبادان نیستند.

حسین ابن قاسم اظهار داشت: کریم شاوردی در دیدار گذشته فولاد در لیگ برتر در مقابل پرسپولیس، سومین کارت زرد خود را در فصل جاری دریافت کرد تا دیدار حساس فولاد خوزستان در برابر صنعت نفت آبادان را از دست بدهد.

وی افزود: میثم خسروی مدافع چپ فولاد نیز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یک جلسه از همراهی تیم خود در رقابت های لیگ برتر محروم شده است.

ابن قاسم توضیح داد: البته باشگاه فولاد خوزستان نسبت به رای کمیته انضباطی معترض بوده و درخواست تجدید نظر خود را ارائه کرده و حال باید دید که آیا با این درخواست موافقت خواهد شد یا خیر.

سرپرست تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: سعید رمضانی و جلال کاملی مفرد نیز که از موثرترین بازیکنان فصل قبل فولاد بودند همچنان مصدوم هستند و قادر به همراهی تیم خود همانند نیستند.

تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان عصر روز جمعه نوزدهم شهریورماه برای سومین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می روند.

این دو تیم تنها در لیگ برتر دوم با هم دیدار کرده اند و در سایر ادوار این رقابت ها، به دلیل عدم حضور یکی از آنها و یا هر دو، امکان برگزاری دیدار بین آنها وجود نداشته است.

در دیدار رفت آن پیکارها که در آبادان برگزار شد، دو تیم به تساوی  دو بر دو دست یافتند اما در دیدار برگشت در اهواز، این تیم فولاد خوزستان بود که با ارائه یک بازی برتر، پیروزی سه بر یک را از آن خود کرد.

بدین ترتیب، تیم فولاد خوزستان در حالی در سومین رویارویی خود به مصاف حریف آبادانی خود می رود که تاکنون در برابر این تیم مغلوب نشده و یک برد و یک تساوی، حاصل کار این تیم در برابر هم استانی خود بوده است.

صنعت نفت آبادان، سومین حضور خود در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند و این در حالیست که در هر دو حضور قبلی خود به نتایج مناسبی دست پیدا نکرد و در هر دو بار، به دسته پایین تر سقوط کرد.