ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انصاریان: دربی دیگر یک بازی معمولی است


بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت:2 تیم تقریبا شرایط یکسانی دارند اما پرسپولیس کمی منظم تر بازی می کند و حس می کنم انگیزه بالاتری دارد.

کاپ: علی انصاریان در رابطه با دربی 80 اظهار داشت: دربی زمانی دربی بود و دیگر الان بازیکن بزرگی در این بازی نمی بینیم. قبلا تمام بازیکنانی که به زمین می آمدند، بزرگ بودند و مردم نیز به خاطر آنها به ورزشگاه می آمدند اما الان دیگر آنها انگیزه ندارند که به استادیوم بیایند. برای این بازی هم فکر نمی کنم ورزشگاه پر شود چون 2 تیم وضعیت خوبی ندارند.

وی درباره اینکه وضعیت 2 تیم در جدول مناسب نیست، افزود: با وجود اینکه برخی این بازی را بی تفاوت می دانند اما به نظرم از تمام دربی های گذشته حساس تر است چون 2 تیم در پایان فصلی قرار دارند که نتایج خوبی نگرفتند و می خواهند برای خوشحال کردن هوادارانشان در این دیدار پیروز شوند.

 مدافع سابق سرخابی ها تصریح کرد: قبلا اینطور نبود که بازیکنان بی تفاوت باشند و نتیجه دربی برایشان مهم نباشد. خودم با اینکه با تمام بازیکنان حریف رفیق بودم، این رفاقت در دربی برایم معنایی نداشت. مثلا با اینکه شب قبل از دربی با نیکبخت به تلویزیون رفته بودیم، در روز بازی او را زدم و اخراج شدم.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه دربی خاطرنشان کرد: فکر می کنم این بازی را پرسپولیس ببرد. البته 2 تیم تقریبا شرایط یکسانی دارند اما پرسپولیس کمی منظم تر بازی می کند و حس می کنم انگیزه بالاتری دارد. در هر صورت امیدوارم بازی زیبایی باشد تا مردم لذت ببرند. فکر می کنم طارمی شانس بالایی برای گلزنی در دربی داشته باشد و تیمش را پیش بیاندازد.

انصاریان در پایان گفت: من در 15 دربی بازی کردم و فقط در 2 بازی باختم اما آن موقع یک هفته قبل از بازی روی بازیکنان فشار بود. الان این دیدار هم یک بازی معمولی است و شاید خیلی هم طرفدار نداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای کامل حضور انصاریان با پیراهن استقلال در‌ اولین دربی برابر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی انصاریان؛ یكسری اتفاقات پشت پرده دربی را نمی شود گفت/ مادرم می گفت چرا مثل وحشی ها در داربی بازی می كنی؟!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - علی انصاریان؛
یكسری اتفاقات پشت پرده دربی را نمی شود گفت/ مادرم می گفت چرا مثل وحشی ها در داربی بازی می كنی؟!

بازیکن سابق پرسپولیس از معدود داربی بازهای فوتبال ماست كه در چند وقت اخیر و پس از خداحافظی از فونبال كمتر داربی ها را می بیند.

انصاریان در خصوص داربی فردا گفت: این بازی از اتفاقات خاص فوتبال ماست و متاسفانه ذهنیت خوبی از این بازی در حال حاضر وجود ندارد. امیدوارم ترس از وجود بازیكنان و مربیان هر دو تیم بریزد تا مردم لذت ببرند. در 15-16 داربی كه من بازی كردم یادم است تنها یك بازی بود كه كسل كننده بود.

یادم است فردای آن داربی تیتر زده بودند این داربی خسته كننده فقط یك سامورایی داشت.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص آن تیپ خاصی كه در آن داربی زده بود اینگونه گفت: باور كنید مرا به كمیته اخلاق بردند و تهدیدم كردند اما حاضر نشدم مدل سامورایی موهایم را تغییر دهم تا اینكه پدرم گفت موهایم را بزنم و بعد كه كوتاه كردم همه فكر كردند به‌خاطر فشار فدراسیون بوده.

انصاریان درباره پشت پرده بازی‌های آن دوران ادامه داد: یكسری اتفاقات را نمی شود گفت چون برای نوشتن نیست اما به‌خاطر فشار بازی اتفاقاتی رخ می داد كه برایش حرف و حدیث در می آمد كه اصلا آن طوری نبود كه می گفتند.

انصاریان در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس جوان است و خدا را شكر مثل دوره ما مشكل مالی وجود ندارد، با حضور سیاسی پرسپولیس بدون دغدغه مالی به میدان می رود. فقط نمی دانم سازمان لیگ كه درآمد خوبی از این بازی دارد چرا وسط هفته را برای برگزاری داربی انتخاب كرده است. این كارشان آخر كج سلیقگی بود.

از ركوردار بخیه در خصوص اینكه در داربی ها چقدر به او توصیه می شد تا به عمد بازیكنان استقلال را بزند با خنده گفت: نه به آن صورتی كه فكر كنید به من بگویند فلانی را بزن اما خودم ناخواسته همه را می زدم، من در داربی ها هم میزدم هم حسابی كتك می خوردم؛ مادرم همیشه می گفت نمی دانم چرا همه از داربی سالم بیرون می آیند اما تو مثل وحشی ها بازی می كنی كه همیشه خدا مصدومی.

مدافع سابق پرسپولیس كه سابقه بازی در استقلال را هم دارد به دیدارش با عابدینی و پروین در مراسم عاشورا اشاره كرد و گفت: با این دو بزرگ فوتبال نشسته بودیم و یك نفر پرسید قضیه چیه كه اكثر پرسپولیسی ها هنرپیشه می شوند اما استقلالی ها نه؛ عابدینی با خنده گفت ببینید ما چطور این پرسپولیس را جمع می كردیم كه به‌جای اینكه بازیكن باشند همه شان هنرپیشه بودند. ما با چه بدبختی از این هنرپیشه فوتبالیست در می آوردیم!

انصاریان همچنین با بیان این مطلب كه خوشحالم در دوره ای بازی می كردم كه بازیكنان بزرگی حضور داشتند گفت: بعد از رفتن مجیدی و كریمی دیگر داربی جذابیت ندارد. برای من كم پیش آمده داربی را ببینم و اگر فرصت شود داربی  امسال را می بینم. در دوره ما 5سال من و علی نیكبخت تیتر اول داربی بودیم اما  بعد از ما دیگر داربی كری خوان ندارد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش