ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه: نیمار؟ مسی رهبر بارسلوناست


سرمربی بارسلونا می‌گوید تیمش بازی آسانی مقابل نماینده بلاروس در پیش ندارد و کسی نمی‌تواند نقش رهبری مسی را برای آبی‌و‌اناری‌ها در زمین ایفا کند.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه که مردانش از ساعت 22:15 امشب به وقت تهران از گروه E لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خارج  از خانه به مصاف باته‌بوریسف بلاروس می‌روند، گفت: چیزی که باعث اعتبار مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شده این است که در چنین بازی‌هایی کسی از پیش‌برنده نیست و هر تیمی توانایی رقابت با تیمی دیگر را دارد. باته برای دهمین فصل متوالی قهرمان لیگ بلاروس شده و این نشان از قدرت بالای این تیم‌ در این کشور دارد. در حال حاضر ما پیشتاز گروه هستیم ولی باته تنها یک امتیاز با ما اختلاف دارد.

وی افزود: بازی آسانی را پیش‌بینی نمی‌کنیم. چهار سال پیش بارسلونا دو بار موفق به شکست باته بوریسف شد ولی از آن تاریخ تاکنون خیلی چیزها تغییر کرده است. برای پی بردن به این موضوع تنها کافی است به نیمه اول بازی این تیم مقابل رم نگاه کنید، آنها بازی تأثیرگذاری را ارائه دادند. ما اخیراً گل‌های زیادی دریافت کرد‌ه‌ا‌یم، ولی خیلی از آنها روی اشتباهات بزرگ نبوده و در واقع حریفان ما در گشودن دروازه‌مان خوش‌شانس بوده‌اند.

سرمربی 45 ساله بارسلونا در پاسخ به این پرسش که «وضعیت بارسا در این بازی را بدون مسی چگونه ارزیابی می‌کنید؟» گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم متحد و به صورت یک تیم بازی کنیم. ما بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب‌مان داریم و این مشخصه اصلی تیم است. دیگر تیم‌ها هم می‌توانند رهبرانی در زمین داشته باشند ولی ما رهبر خود یعنی لیونل مسی را داریم. پس از او بازیکنان دیگر هم می‌توانند نقش خود را برای کمک به تیم ایفا کنند و این هدف ماست.

انریکه درباره اینکه آیا در غیاب مسی، نیمار رهبر این تیم محسوب می‌شود، گفت: نیمار؟ ما در غیاب مسی به دنبال بازیکنی نیستیم که نقش رهبر را در میدان برای بارسلونا ایفا کند.


ویدیو مرتبط :
مسی بهترین بازیکن و مهاجم،نیمار،براوو،انریکه هم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انریکه: نیمار رهبر بارسا نیست


سرمربی بارسلونا لیونل مسی را رهبر تیمش معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسپورت، لوییس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا مقابل باته باریسوف بلاروس گفت: تنها یک امتیاز با باته باریسوف و بایرلورکوزن فاصله داریم. بازی آسانی را پیش بینی نمی کنیم. برای ارائه یک بازی بهتر تمرکز می‌کنیم و می خواهیم از حریفان برتر باشیم.

سرمربی بارسلونا مسئولیت جدید نیمار را رد کرد و افزود: با تمام توان خود کار می کنیم. رهبر تیم مسی است و به دنبال رهبر جدیدی نیستیم.

انریکه درباره وضعیت خط دفاعی بارسلونا گفت: از همه مهمتر این است که در طول فصل در تعادل باشیم و ما در تلاش هستیم که بهتر شویم.زمانی که در موقعیت دفاعی قرار می گیریم و گلی دریافت می کنیم مشکل از خط دفاعی نیست، کل تیم و مربی مقصر هستند. سعی می کنیم مشکلات را به صورت گروهی حل کنیم و هرهفته روی این موضوع کار می کنیم. فکر می کنم در آخرین بازی تا حدی مشکلاتمان برطرف شده بود.

او درپایان اظهار کرد: به ماه‌های آینده خوشبین هستم که تیم هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.این مشکلات تیم، بازیکنان و هوادارانی که از تیم حمایت کامل می‌کنند را تقویت می کند. این شرایط بودن در یک تیم بزرگ است، وضعیت موجود تیم ما را مستحکم تر می‌کند.