ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه مسئولیت شکست تیمش را برعهده گرفت



 

 

 

انریکه مسئولیت شکست تیمش را برعهده گرفت

 

لوئیس انریکه مربی باشگاه رم تقصیر شکست یکشنبه شب تیمش را برشانه شاگردانش نمی اندازد و در صحبتهایی اعلام کرده که مسئولیت شکست خانگی 1-2 مقابل کالیاری را برعهده می گیرد.

گلهای دانیه له کونتی و مصطفی الکبیر تیم حریف را پیش انداخت و دانیله له ده روسی تک گل رم در این بازی را به ثمر رساند.

لوئیس انریکه که درتابستان گذشته از نیمکت مربیگری بارسلونای بی به رم پیوست مسئولیت شکست تیمش را برعهده گرفت.

این مربی اسپانیایی در پایان دیدار یکشنبه شب به خبرنگاران گفت:«بدون شک، این اشتباه من بود.زمانی که تیم به صورت واحد حمله می کند و به گل نمی رسد، این فقط تقصیر مهاجمان نیست؛ بلکه همه چیز به مربی باز می گردد .»

این مربی اسپانیایی ادامه داد:« ما کاملا کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم، به ویژه در نیمه دوم ولی نتوانستیم از موقعیتهایمان استفاده کنیم.»

این مربی اسپانیایی که بعد از حذف زودهنگام تیمش در رقابتهای لیگ اروپا و شکست مقابل اسلووان براتیسلاوا،به شدت تحت فشار قرار گرفته بود، در ادامه صحبتهایش گفت:«این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ من تیم خوبی دارم و قطعا از این نتایج ناامید می شوم، به ویژه برای هواداران. ما یک پروژه جدید را شروع کردیم و من می دانم که مربی بی تجربه ای هستم ولی تمام توانم را به کار می گیرم و به تلاش ادامه می دهم.من خوشبین و فروتن هستم.»

بازی بعدی رم در هفته آینده، مقابل اینتر خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
دیوانگی هوادار متعصب بعد از شکست تیمش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ: مسئولیت شکست را برعهده می گیرم


شاگردان کلوپ در این دیدار در ثانیه 9 دروازه شان را باز شده دیدند و علی رغم موقعیت های خوبی که داشتند، نتوانستند به گل تساوی برسند

آی اسپورت: یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، مسئولیت شکست 2-0 تیمش مقابل بایر لورکوزن، در اولین دیدار فصل جدید بوندس لیگا را برعهده گرفت.

شاگردان کلوپ در این دیدار در ثانیه 9 دروازه شان را باز شده دیدند و علی رغم موقعیت های خوبی که داشتند، نتوانستند به گل تساوی برسند؛ تا اینکه در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه بازی، گل دوم را هم دریافت کردند تا فصل را با یک شکست خانگی آغاز کنند.

کلوپ به خبرنگاران گفت:" البته در ابتدای بازی ضربه خوردیم. لورکوزن از برنامه اش استفاده کرد، اما ما نه. ما کار زیادی برای انجام دادن داشتیم. اینکه در ابتدا بازی بیدار نبودیم، چیزی است که به خاطر آن خودم را سرزنش می کنم. در 25 دقیقه ابتدایی، تحت تاثیر گل زودهنگامی بودیم که دریافت کردیم.  

تیم در ادامه شور و اشتیاق زیادی نشان داد و اگر اگر ما از یکی از موقعیت های مان استفاده می کردیم، می توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. اما این بایرن بود که توانست به پیروزی برسد. ما روی ضربات آخر بد بودیم اما باخت را نباید تنها به گردن مهاجمان انداخت."