ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه: با مسی صحبت نکردم


لوئیز انریکه مطمئن است که مسی در بارسلونا احساس خوشحالی می کند .

وب سایت نود: سرمربی بارسلونا می گوید در رابطه با مصاحبه اخیر مسی با این بازیکن صحبت نکرده است .

انریکه در کنفرانس خبری امروز خودش گفت :" هر وقت به صحبت های مسی گوش کردم گفته که در اینجا خوشحال است . راجع به شایعات صحبت نمی کنم چون می دانم که در بارسلونا بسیار خوشحال است . از اینکه پیراهن بارسا را می پوشد افتخار می کند و این تنها چیزی است که برای من مهم می باشد .

راجع به این مصاحبه اخیر با مسی صحبت نکردم . من با بازیکنانم راجع به مصاحبه هایشان حرف نمی زنم . "


ویدیو مرتبط :
مسی مسی گفتن انریکه در مراسم جشن سه گانه در نیوکمپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه: با مسی صحبت کردم گفت به پرسپولیس نمی‌آیم!



شوخی سرمربی پرسپولیس با رسانه ها/ ژوزه: با مسی صحبت کردم گفت به پرسپولیس نمی‌آیم!

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه عالی بشویم لازم است بازی به بازی بهتر عمل کنیم و بر همین اساس باید بازی بعدی را ببریم.باید بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا تیم به آرامش کامل برسد و بازیکنان در سایه آرامش، توانایی صد در صد خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بازیکنان برابر راه‌آهن نمایش خوبی داشتند ولی پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد. برای عالی شدن باید بیشتر تلاش کنیم. مسابقات زیادی را پیش رو داریم و باید بازی به بازی بهتر بشویم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: مدافعان ما عالی کار می کنند. وقتی یک تیم گل نمی خورد، همه با هم تلاش می کنند. تیم ما گل نمی خورد زیرا همه خطوط درگیر هستند. جدا از مدافعان و هافبک‌های دفاعی، هافبک های کناری و حتی مهاجمان در این کار سهیم هستند. وضعیت دفاعی تیم، کلی تغییر کرده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی درباره این گفته خود در کنفرانس خبری که "استفاده از شهاب گردان ریسک است"، توضیح داد: من و همه اهالی فوتبال می‌دانیم که شهاب دروازه‌بان خوبی است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. او به هر حال دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده و در باشگاه قبلی خودش تا نایب قهرمانی آسیا بالا رفته است. این مساله نشان دهنده توانایی و قابلیت او است اما در جایی مثل پرسپولیس رقابت کاملا فشرده است. نیلسون هم در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است. هر وقت فرصت به گردان برسد قطعا خودش را نشان خواهد داد. ما همچنین امیر عابدزاده را هم داریم که دروازه بان خوبی است. من بحث ریسک کردن را هم درباره بازیکنان جوان گفتم.

ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های بعدی سورپرایزی دارد یا نه، به شوخی گفت: با مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپولیس نمی‌آید./خبرآنلاین