ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه: باید خیلی بهتر بازی کنیم


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: برابر تیم‌های اروپایی باید خیلی بهتر بازی کنیم.

خبرگزاری فارس: لوئیس انریکه پس از پیروزی دو بر یک مردانش برابر بایرن لورکوزن آلمان در لیگ قهرمانان اروپا گفت: دو گل زده ما حاصل فشار زیادی بود که از نیمه اول بر تیم حریف وارد کردیم و در پایان بازی نتیجه آن را کسب کردیم اما به هر حال این پیروزی بسیار سخت بدست آمد و من هرگز از نوع بازی مردانم راضی نبودم.

وی ادامه داد: مسلم است که هیچ کم کاری وجود نداشته و ندارد اما بارسلونا وقتی خوب بازی نکند، یعنی افتضاح است و هواداران توقعی زیاد و البته به جایی از ما دارند. باید خیلی بهتر از این بازی کنیم و بارسلونا هرگز نباید کنترل میدان را در اختیار تیم حریف بگذارد.

انریکه درباره مصدومیت اینیستا گفت: غیبت مسی و حالا اینیستا، واقعا عجیب و به شدت نگران کننده است، ثابت می‌کنم که تیم من ستاره محور نیست اما حقیقت این است که وقتی مسی و اینیستا از یک تیم جدا می‌شوند، جای خالی آنها به راحتی پر نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کنسرت جدید و خیلی زیبای انریکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انریکه: مسی در کناره‌ها بهتر بازی می‌کند


لوئیس انریکه مارتینز، سرمربی بارسلونا به تمجید از لیونل مسی، ستاره ی تیمش پرداخت و عنوان کرد که او در کناره‌ها، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

ورزش سه: در حالی که کاتالان‌ها دو بار مقابل ویارئال عقب افتادند، در نهایت با گل‌های نیمار، مسی و رافینیا موفق شدند 3-2 حریف خود را شکست دهند. مسی در کناره‌ها بازی گرفته شد و بیشتر در پست بازی ساز ظاهر شد و عملکرد درخشانی مقابل ویارئال داشت.

انریکه در جمع خبرنگاران گفت:" بازی کردن مسی در کناره‌ها؟ برای تیم خیلی خوب است و او آزادی تحرکت دارد. ما از او می‌خواهیم با توپ زیاد حرکت کند."

انریکه درباره سوارز گفت:" اینکه یک مهاجم، مدافعین حریف را به عقب وا می‌دارد، بسیار مهم و ضروری است. گلزنی سوارز هم به زودی شروع خواهد شد."

انریکه سپس راجع به رافینیا گفت:" او بازی خیلی خوبی داشت، مثل باقی بازیکنان. این فصل، او باید کمی بیشتر با تیم هماهنگ شود. شکی نیست که به یکی از بازیکنان کلیدی بارسا تبدیل خواهد شد. اینیستا در بهترین پست خود بازی می‌کند، بیشتر رو به مرکز و کمتر سمت کناره ها. خیلی از عملکردش راضی بودم."