ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه: بارسا فقط مسی نیست


لوییز انریکه سرمربی تیم بارسلونا پس از یک پیروزی شیرین برابر بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

کاپ: سرمربی جوان بارسلونا درباره این دیدار گفت: نتیجه فوق العاده بود، من خیلی در دیدار برگشت راحت خواهم بود، اما هنوز صعود نکردیم و در آن دیدار هم باید کار امروز را تکرار کنیم.

لوییز انریکه درباره مسی هم گفت: چه می توانم بگویم؟ او در هر بازی انگیزه اش نسیت به گذشته بیشتر شده و روز به روز یشتر از قبل مرا سورپرایز می کند. باید از جادوی او در زمین لذت ببری.

سرمربی بارسا ادامه داد: البته باید از کل تیم تعریف کرد نه فقط مسی. ما بدون دریافت گل از زمین بردون آمدیم.  بارسا فقط مسی نیست، ما تیمی قدرتمند و هماهنگ هستیم.

وی درباره عملکرد بایرن مونیخ هم گفت:  پپ با فلسفه و ایده صحیحی پای به مسابقه گذاشت و هر دو تیم نمایش فوق العاده ای در زمین مسابقه داشتند، ما می دانسیم که پپ می خواهد صاحب توپ باشد، برای همین تیمم را آماده کرده بودیم تا بدون توپ هم موفق باشیم.

انریکه در پایان گفت: نتیجه مهم است اما فوتبال پایان نیافته است، برای پیروزی به مونیخ می رویم.


ویدیو مرتبط :
فصل شگفت انگیز بارسا با لیونل مسی و انریکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در شب سکوت مسی ،رئال در یک بازی هماهنگ بر بارسا غلبه کرد/انریکه نیمه مربیان را باخت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - ال‌کلاسیکو
در شب سکوت مسی ،رئال در یک بازی هماهنگ بر بارسا غلبه کرد/انریکه نیمه مربیان را باخت

دیدار حساس و زیبای رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به نفع شاگردان کارلو آنجلئتی خاتمه یافت.

به گزارش فارس،دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا (ال کلاسیکو) از ساعت 19 و 30 دقیقه  و در حضور 85450 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3 بر یک به نفع شاکردان کارلو آنجلوتی خاتمه یافت.

گلهای بازی توسط رونالدو در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی، په په روی ضربه کرنر در دقیقه 50 و بنزما در دقیقه 61 روی پاس رودریگز و تک گل بارسا توسط نیمار در دقیقه 3 به ثمر رسید.
 
*رئال مادرید:
ایکر کاسیاس، کارواخال، په‌په، راموس، مارسلو، مودریچ، کروس، جیمز رودریگوئز، ایسکو، کریم بن‌زما و رونالدو
سیستم 2-4-4
 

*بارسلونا:
براوو، ماسچرانو ، متیو، پیکه، دنی آلوس، اینیستا، بوسکتس، ژاوی، نیمار، لوئیس سوارز و لیونل مسی
سیستم 3-3-4

 این دیدار بر خلاف انتظارات هواداران حاضر در ورزشگاه با برتری بارسا آغاز شد و دیری نپائید که شاگردان لوئیس انریکه توسط نیمار در دقیقه 3 به گل رسید در ادامه رئال مادرید حملاتی را روی دروازه بارسا طراحی کرد که نتیجه نداد .

 بارسا دوباره توپ و میدان را در دست گرفت و روی چند صحنه دروازه کاسیاس را تهدید کرد اما ضربات سوارز راه به جایی نبرد .

 در دقیقه 34 توپ ارسال به داخل محوطه جریمه بارسا با دستان پیکه برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.رونالدو در دقیقه 35 پنالتی رئال را تبدیل به گل کرد.

 در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 درنیمه دوم رئال توپ و میدان را در دست گرفت و در همان دقایق ابتدایی روی یک ضربه کرنر با ضربه په په در دقیقه 50 روی ارسال کروس  از حریف پیش افتاد در ادامه در حالی که پاسهای بازیکنان بارسا روی پرس رئالی ها لو می رفت،رئال روی یک ضد  حمله سریع و برق آسا توسط کریم بنزما در دقیقه 61 به گل سوم رسید.

در ادامه رئال روی ضد حمله قصد زیاد کردن فاصله را داشت و بارسا که تسلط چندانی به بازی نداشت بازی را واگذار کرد.

نکته جالب بازی شب بی فروغ مسی بود که ال گلاسیکو را با سکون به پایان رساند تا در روزی که رئال تیم یکدستتری بود 3 بار صدای گل را در برنابئو به گوش هواداران رساندند.

 

اخبار ورزشی - فاس